#1 af Jeanett1408 (slettet)
Det går langsomt?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Jeanett1408 (slettet)
Jeg stratede med at veje 80 kg, og da jeg startede her på madital vejede jeg 76 kg. nu vejer jeg 73, de 7 kg jeg har tabt er virkelig gået langsomt. Jeg cykler i skole hver gang det er godt vejer 11,5 hver vej. - Jeg har en hest jeg rider mindst en time 2- 4 gange om ugen. Jeg løber igen 3 gange om ugen efter en gang skindebensbetændelse. - Jeg styrke træner 2 gange om dagen. Det er lige som om at min forbræning er gået lidt istå ?? tænker om noget som peberkorn kan sætte lidt gang i tingene? Syger noge gode råd :) - Rigtig god dag til alle, i det skønne vejr !!
13 år29. juni 2011 kl. 11:56
calcit
re: Det går langsomt?
Hvor mange kalorier indtager du dagligt?
13 år29. juni 2011 kl. 17:06
bruger slettet
Spiser du ikke aftensmad? Der er ikke indtastet aftensmad i din dagbog.
13 år29. juni 2011 kl. 22:26
Jeanett1408 (slettet)
Jo, men er ikke så god til det med at huske og taste ind når jeg har spist, er mest når jeg er i skole jeg bruger computer, også kan det jo gøres der :) Har meget at se til med alt det jeg laver når jeg kommer hjem :) er begyndt at spise af en lille tallerken når jeg spiser aftensmad :) vil skyde på med aftensmaden at jeg ligger på en 1000 kacl om dagen. mellem 1000kcal - 1500 kcal?
13 år30. juni 2011 kl. 13:37
Mrsjag (slettet)
Selv om det tager tid er det en rigtig stor hjælp at veje maden slavisk, i hvert fald for en tid.
Der er stor forskel på om du indtager 1000 eller 1500 kcal om dagen. 1000 er i underkanten, 1500 er måske i overkanten. Selv om du spiser en stor portion til aften, kan den hurtigt snige sig op på 5-6-700 kcal. Det kommer jo an på hvad den er sat sammen af.
Med andre ord, hvis jeg var dig, ville jeg veje alt i en periode. Så kan det være du finder ud af hvor fælden er. For du dyrker jo en del motion, der er jo intet galt der.
Held og lykke med projektet!
Der er stor forskel på om du indtager 1000 eller 1500 kcal om dagen. 1000 er i underkanten, 1500 er måske i overkanten. Selv om du spiser en stor portion til aften, kan den hurtigt snige sig op på 5-6-700 kcal. Det kommer jo an på hvad den er sat sammen af.
Med andre ord, hvis jeg var dig, ville jeg veje alt i en periode. Så kan det være du finder ud af hvor fælden er. For du dyrker jo en del motion, der er jo intet galt der.
Held og lykke med projektet!
13 år3. juli 2011 kl. 18:36