#2 af kikkiålborg (slettet)
Hvordan får man gang i vægttabet igen?
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+kikkiålborg (slettet)
re: Hvordan får man gang i vægttabet igen?
Hej :)
Stort tillykke med vægttabet indtil nu, hvor er det flot.
Du skriver ikke noget om motion, dyrker du motion af nogen art?
Vh Kikki
Stort tillykke med vægttabet indtil nu, hvor er det flot.
Du skriver ikke noget om motion, dyrker du motion af nogen art?
Vh Kikki
13 år25. juni 2011 kl. 10:05
Ablanu
Nu kan jeg jo ikke se din dagbog, så det kan være lidt svært at sige noget..
Motion kan hjælpe, eller kan du, hvis du normalt får relativt få kalorier, prøve at tage en 0-dag (hvor du får lige så mange kalorier som du brænder, evt mere) en enkelt dag om ugen, jeg har hørt, at det hjælper nogen.
Motion kan hjælpe, eller kan du, hvis du normalt får relativt få kalorier, prøve at tage en 0-dag (hvor du får lige så mange kalorier som du brænder, evt mere) en enkelt dag om ugen, jeg har hørt, at det hjælper nogen.
13 år25. juni 2011 kl. 11:06
Hvass (slettet)
Jeg dyrker ikke rigtig så meget motion.
jeg går to gange om ugen i godt halvanden time i rask trav.
jeg tænker også lidt om det er bare fordi min krop har brug for en lille pause til at vende sig til den tyndere udgave af mig:) har en veninde som gå til diatisk, og hun fik afvide at det var det som gjorde at hun stod stille.
Det er først nu jeg er begyndt at tælle kalorier, eller bruge en mad log, og jeg kan da godt se at jeg nogle dage får for meget fedt i min mad.
jeg tror jeg vil prøve en 0 dag og se om der sker lidt ved det:) troede egentlig kun det virkede på dem som træner meget, min kæreste har en kammerart som gør det men han er også prof. et eller andet bokse/fight halløj:)
jeg går to gange om ugen i godt halvanden time i rask trav.
jeg tænker også lidt om det er bare fordi min krop har brug for en lille pause til at vende sig til den tyndere udgave af mig:) har en veninde som gå til diatisk, og hun fik afvide at det var det som gjorde at hun stod stille.
Det er først nu jeg er begyndt at tælle kalorier, eller bruge en mad log, og jeg kan da godt se at jeg nogle dage får for meget fedt i min mad.
jeg tror jeg vil prøve en 0 dag og se om der sker lidt ved det:) troede egentlig kun det virkede på dem som træner meget, min kæreste har en kammerart som gør det men han er også prof. et eller andet bokse/fight halløj:)
13 år26. juni 2011 kl. 08:23
Den sidste måned har min vægt bare stået stille, eller den svinger med godt 1 kg. Jeg kan simpelthen ikke rigtig få gang i det igen, for jeg vil ikke på en eller anden sulte kur for at der skal ske lidt, men har vaalgt den sunde vej hele vejen igennem, det er jo min livstil der er lavet om:)
Jeg har dog haft lidt problemer med underlivet grundet en spiral som blev lagt op uden vi havde opdaget jeg var gravid, som så resulterede i en abort, hvilket er fint, da jeg ikke skulle ha haft det alligevel. har to meget aktive drenge på 3 og 18 mdr. i forvejen, er igang med uddannelse, så det passede virkelig ikke ind, har simpelthen ikke overskudet.
Nå men tilbage til mit spørgsmål. er der noget jeg kan gøre, eller skal jeg bare fortsætte og vente på at min krop acceptere at det er mig der bestemmer?:)