Spiser jeg for lidt?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Spiser jeg for lidt?
Hej alle i fantaskiske mennesker.

Jeg er nu herinde, kom i mandags:)
Nu har jeg så lige lidt spørgsmål.
Jeg har de sidste 3 dage haft i alt et underskuld på 5000 kalc. jeg har spist knap 1200 kalc dagligt. jeg har ikke på nogen måde været sulten eller noget. men spiser jeg for lidt, så jeg stopper min forbrænding? ifølge udregningen herinde, skal jeg som min have et underskud dagligt på 930 kalc. for at nå mit mål som er 72 kg til 1 september. pt siger den 81.

Er der nogle som har forstand på det? har trods alt tabt 600 g siden mandag.
13 år22. juni 2011 kl. 14:32
re: Spiser jeg for lidt?
Hvis du ikke er sulten, så spiser du ikke for lidt... Men du skal nok heller ikke under 1200... Bare spis mange gange i løbet dagen så sætter du ikke forbrændingen ned
13 år22. juni 2011 kl. 15:08
det syntes jeg også jeg gør, er begyndt på morgenmad nu, spiser lidt frugt og mandler om formiddagen, frokost, nogle gange frugt om eftermiddagen og aftensmad. det er noget mere end hvad jeg har gjort tidligere.

Det skal dog også siges at jeg har tabt 15 kg siden aug. sidste år, men det nu er gået i stå, derfor er jeg kommet herind, vil gerne have lidt gang i det igen og se det flotte 7 tal inden jeg går på ferie:)
13 år22. juni 2011 kl. 15:15
Forbrænder du 6200 kcal om dagen? Hvordan filan gør du det? Det tror jeg altså ikke helt på, jeg tror du må have regnet forkert.. I mit tilfælde svarer det til 12 timers "Calisthenics .. (hårdt)", og det giver ingen mening..
13 år22. juni 2011 kl. 16:24
der står ialt på 3 dage ;-)

13 år22. juni 2011 kl. 16:42
ha ha ha. er du sindssyg, så ville jeg falde død om:)

Jeg forbrænder ikke ret meget mere end det kroppen har brug for, for at holde sig igang.
13 år22. juni 2011 kl. 20:54
Godt nok, det giver lidt mere mening ;)
13 år23. juni 2011 kl. 16:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...