#2 af CBRN (slettet)
Farvel kærestekilo
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+CBRN (slettet)
re: Farvel kærestekilo
Vil bare ønske dig held og lykke :)
Jeg er også selv lige gået igang igen igen...
Nupo er en god kickstarter, så jeg håber det kan hjælpe på din motivation.
Jeg er også selv lige gået igang igen igen...
Nupo er en god kickstarter, så jeg håber det kan hjælpe på din motivation.
13 år21. juni 2011 kl. 21:02
Luskebuksen (slettet)
CRBN: Takker :)
Jeg synes generelt det virker med både Nupo og madital - det der med at man skal face hvad man indtager og hvad man kører ind i kæften skal også skrives ned. Uha - så er der jo noget der ser mindre pænt ud end andet.
Men det er nu også rart at se der er underskud i forhold til indtag og det forbrugte.
Jeg synes generelt det virker med både Nupo og madital - det der med at man skal face hvad man indtager og hvad man kører ind i kæften skal også skrives ned. Uha - så er der jo noget der ser mindre pænt ud end andet.
Men det er nu også rart at se der er underskud i forhold til indtag og det forbrugte.
13 år21. juni 2011 kl. 22:06
karina lykke (slettet)
Velkommen og held og lykke med kæreste kiloene :-)
Jeg havde tabt mig 22 kilo da jeg mødte min mand for 6 år siden. De er taget på igen.. gange 2...
Har aldrig prøver Nupo, jeg er simpelthen for glad for mad, men madital fungerer bare super godt for mig, jeg er sådan lidt kontrol freak og kan godt lide skemaer og lister osv. Så at se alt skrevet ned og regnet ud gør det hele meget nemmere for mig :-)
Jeg havde tabt mig 22 kilo da jeg mødte min mand for 6 år siden. De er taget på igen.. gange 2...
Har aldrig prøver Nupo, jeg er simpelthen for glad for mad, men madital fungerer bare super godt for mig, jeg er sådan lidt kontrol freak og kan godt lide skemaer og lister osv. Så at se alt skrevet ned og regnet ud gør det hele meget nemmere for mig :-)
13 år22. juni 2011 kl. 20:14
bruger slettet
Ja det er en god ide at skrive ned hvad du spiser og holde øje med kcal. Jeg har prøvet nupo men kan ikke klare smag og konsistens af det og har hørt mange tager på igen når de stopper med nupo.
Held og lykke til dig med vægttabet. Du skal nok klare det :)
Held og lykke til dig med vægttabet. Du skal nok klare det :)
13 år22. juni 2011 kl. 21:40
Luskebuksen (slettet)
Karina lykke - Tak, håber både dine og mine kærestekilo forsvinder og ikke kommer retur med venner.
Jeg tror jeg har ramt madital, for mig, på det rigtige tidspunkt i sindstilstand.
Indtil videre går det fint med at erstatte min morgenmad med Nupo og ind imellem tager jeg også en portion at sove på eller om eftermiddagen.
miaengel - Nu er det ikke kun Nupo jeg kører ned, men min morgenmad jeg erstatter og det er indtil videre det jeg har fundet som mætter mest og længst. Smag og konsistens kan diskuteres, men har ikke så store problemer med at få det ned.
Og tak for din tro på mig :)
Jeg tror jeg har ramt madital, for mig, på det rigtige tidspunkt i sindstilstand.
Indtil videre går det fint med at erstatte min morgenmad med Nupo og ind imellem tager jeg også en portion at sove på eller om eftermiddagen.
miaengel - Nu er det ikke kun Nupo jeg kører ned, men min morgenmad jeg erstatter og det er indtil videre det jeg har fundet som mætter mest og længst. Smag og konsistens kan diskuteres, men har ikke så store problemer med at få det ned.
Og tak for din tro på mig :)
13 år23. juni 2011 kl. 07:36
Jeg dyrker en del sport og konkurrerer og klarer det ganske fornuftigt i DK. Da min sport kræver en del styrke har jeg ikke bare taget en tilfældig ugebladsslankekur og fulgt den.
I april 2010 blev jeg opereret i mit højre knæ, eller rettere de kiggede i det og fandt ud af at de ikke kunne gøre noget for mig og jeg skulle tabe mig. Jeg fik taget tilløb og gik til min læge og bad om hjælp, desværre var han virkelig inkompetent og jeg fik bare de receptpligtige Ally-tabletter - jamen det er også fint nok, men jeg har i forvejen en del problemer med diarre så det var ikke noget jeg havde lyst til. Min fys som jeg gik til genoptræning hos på lægehuset forsøgte at tale med lægen om at jeg skulle henvises til en diætist, men desværre var der lukket for sådan noget hos lægehuset. Så det tabte jeg mig ikke rigtig på.
Tiden gik og jeg ventede på vinterpausen så jeg kunne gå i gang med et seriøst vægttab, jeg kom også i gang, men faldt i. Og så skulle vi til at flytte, fordi vi havde købt hus - i forbindelse med flytningen var der ikke noget tv i hjemmet og det betød mindre dovneri foran kassen og der røg nogle kilo, men de er kravlet tilbage igen.
Nu er jeg gået i gang, bevæbnet med madplan og fornuft. For at kickstarte har jeg valgt at indtage Nupo (og lign.).