#2 af shelle (slettet)
Har været inaktiv i et stykke tid
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+shelle (slettet)
re: Har været inaktiv i et stykke tid
jeg har også været inaktiv et stykke tid og tror lige at jeg venter lidt med vægten, men fra nu skal jeg altså tage mig sammen:)
Jeg vil starte med at tage til løb i morgen, syntes at det er et godt kickstart for mig....
Jeg vil starte med at tage til løb i morgen, syntes at det er et godt kickstart for mig....
13 år18. juni 2011 kl. 22:42
calcit
godt I er tilbage begge to....
13 år19. juni 2011 kl. 21:19
bruger slettet
Mange tak Calcit :-)
13 år20. juni 2011 kl. 13:16
lulukleo (slettet)
Jeg kan absolut tilslutte mig det at være inaktiv. Jeg har også sat bremserne i igen. Har i dag været ude at løbe igen - skønt!!
Håber I er med igen og får gang i vægttabet igen. Det er jo det vi er her for ikke ;-)
Håber I er med igen og får gang i vægttabet igen. Det er jo det vi er her for ikke ;-)
13 år20. juni 2011 kl. 16:34
På mandag starter jeg igen, i morgen skal vi i byen så det vil være en dårlig dag at starte på.
Jeg har ikke være på vægten længe, men jeg kan mærke at jeg har taget på.
Nu skal motivationen skrues i top igen og jeg skal tage mit vægttab seriøst. Jeg satser på at være aktiv herinde og aktiv herhjemme mht. til motion og så skal den sunde mad på banan igen.
Det er mest for at holde mig selv i ørerne at jeg skriver dette indlæg, for ellers vil jeg bare udskyde det yderligere.