#1 af Julie774 (slettet)
Overspisning af havregryn
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Julie774 (slettet)
Hej jeg er en pige der rigtig godt kan lide en god stor portion havregryn med mælk. Jeg spiser ikke havregryn lige for tiden, men jeg kunne sangtens en gang om ugen tage en stor potin harvregryn med mælk. Men hvor meget må jeg spise inden det begynder at fede? Hvis jeg kun spiser det en gang om ugen, kan det så fede?
13 år18. juni 2011 kl. 11:41
KamikazeKite (slettet)
re: Overspisning af havregryn
Jeg kunne ikke forestille mig Havregryn feder ret meget... brug minimælk eller noget tilsvarende soja mælk måske ? og glem sukkeret så kan du vist sagtens spise det lige så tosset du vil. men igen jeg er ikke nogen expert overhovedet.. har faktisk selv lige orettet en profil for at lære noget mere.. men fiber holdigt mad som havregrynd burde ikke fede.. du kunne også tage rosiner til eller banen for erstatte sukkeret ?
håber det hjalp lidt (: anbefaler godt nok at du tager imod flere råd. for som sagt er selv ny og der er sikkert andre her inde der mener noget andet og som nok har mere forstand på det end mig (:
håber det hjalp lidt (: anbefaler godt nok at du tager imod flere råd. for som sagt er selv ny og der er sikkert andre her inde der mener noget andet og som nok har mere forstand på det end mig (:
13 år18. juni 2011 kl. 16:29
calcit
Hvorfor er overskriften overspisning af havregryn?????
Du kan spise lige så meget du selv vil. Men vil du tabe dig må du jo se hvad du kan tillade dig kaloriemæssigt.....så sæt dig ind i indtastningerne her. Du kan jo vælge at du vil have en stor portion....så skal det ses i sammnhæng med resten......
Du kan spise lige så meget du selv vil. Men vil du tabe dig må du jo se hvad du kan tillade dig kaloriemæssigt.....så sæt dig ind i indtastningerne her. Du kan jo vælge at du vil have en stor portion....så skal det ses i sammnhæng med resten......
13 år18. juni 2011 kl. 17:11
Camilicious (slettet)
Der er sindssygt mange kulhydrater og derfor også mange kalorier i havregryn. Du kan sagtens tage på af at spise for mange havregryn, især hvis du har en tendens til at spise dem efter middag, når din krop ikke har brug for en "genopfyldning". Til morgenmad er det helt fint at spise en god portion havregryn med rosiner, eksempelvis. Sukkeret skal du droppe, da det gør din morgenmad direkte usund.
13 år4. juli 2011 kl. 22:24
calcit
smager dejligt med kanel.....vil prøve med lidt cacao også...
13 år4. juli 2011 kl. 22:29