At holde på motivationen i længden

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

At holde på motivationen i længden
Jeg startede lidt herinde og satte det hurtigt på standby igen. Jeg har denne gang valgt at satse på træning som det primære i mit vægttab.
Ja, jeg har yoyo'et en smule, men i store sving, om man så må sige. Da jeg gik på HF (04-06) tabte jeg gennem Weight Watchers 22,5 kg, men efter vi flyttede røg det og mere til på igen. Prøvede lidt at starte op igen, men psyke og socialt netværk var for svag.
I februar startede jeg så på jobcenter og blev tilbudt motion 2 gange om ugen. Hurtigt satte jeg mig et mål - at køre Tøserunden d.28/5, og min mor bakkede op og gav mig et kort til fitnesscenteret.
Nu er jeg med i et projekt på jobcenteret, som er for os, som har liiidt for meget på kroppen, og det kommer til at strække sig ud efter jeg er startet på uddannelsen igen - 4 måneder tror jeg det er.

Så i denne periode, tror jeg godt at jeg kan holde motivationen ved lige, da jeg har nogen at stå sammen med. Men efter det, så er det "kun" mig selv igen. Selvfølgelig har jeg stor opbakning i min Mand og en god del i min familie oz.

Mon det bliver her at jeg kan hænge fast på vejen?? Denne gang skal det lykkes. Min datter skal have et godt forbillede :) Og det skal de næste børn oz når de engang kommer til.
Hvad er jeres erfaringer??

PS. skal vist tabe mindst tabe 50 kg, og helst omkring 60 kg i alt, de første 6.9 kg er røget
13 år17. juni 2011 kl. 20:21
Brugeren har valgt at få sine indlæg slettet.
13 år17. juni 2011 kl. 23:08
re: At holde på motivationen i længden
Velkommen til og tillykke med din beslutning. Glæder mig til at følge dig :)
13 år20. juni 2011 kl. 18:56

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...