Slik og usunde sager

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Slik og usunde sager
Hej...Jeg er har været i gang med mit vægttap i godt og vel to måneder nu, og i den tid har jeg ikke spist nogen form for slik, kager og hvad der ellers høre den usunde kategori til. Nu har jeg besluttet mig for at jeg godt kan unde mig selv lidt en gang imellem, men hvor mange gange og hvor meget slik, kager osv. spiser i om ugen uden at i tager på?

(Jeg dyrker motion 5 gange om ugen hvor jeg løber i 30 min+plus at jeg går hver dag tur på 45 min.)
13 år13. juni 2011 kl. 20:52
re: Slik og usunde sager
Jeg spiser lidt chokolade hver dag
13 år13. juni 2011 kl. 21:27
Prøv at tast dit kalorieindtag + motion ind her på siden, så kan du se det :)
13 år13. juni 2011 kl. 22:20
Jeg spiser det hver dag. Og jeg spiste det hver dag under mit vægtab, det ville have været tortur for mig hvis jeg ikke måtte det!

Mit råd er spis kun det du virkelig kan lide. Ikke tørre kager, ikke mælkechokolade som smager af sukker (synes jeg!). Fks holder jeg meget mere af søde sager en pommesfritter så jeg spiser det i stedet. Hvis du bedre kan lide lakrids så spis det og ikke vingummi.

Det er bare om at tælle kalorierne i det slik du spiser. Du kan spise kage hele dagen og stadig tabe dig så længe du spiser færre kalorier end du forbrænder, men det er bare ikke særlig realistisk og du vil nok være sulten. Så næste gang du har lyst, vej det, og tast det ind og så kan du se hvor meget du kan spise af det den dag i forhold til hvad du ellers har spist.
13 år15. juni 2011 kl. 13:02
jeg har lakrids og mørk chokolade og snupper en bid i ny og næ.
13 år15. juni 2011 kl. 13:08
Mørk chokolade, nellie dellie vingummier og nellie dellie lakridser hører til favoritterne herhjemme.
Spm de andre siger, så længe du regner kalorierne med i regnskabet, kan du tillade dig hvad som helst.
13 år15. juni 2011 kl. 14:00
Hey
Jeg har "lidt " under dette i 30 år.
Spiste 2-3 poser slik, kager + is hver dag.
Indtil jeg fik at vide jeg manglede Crome.
Pillen kan købes i Matas og helseforretninger.
Om dette også virker på jer andre skal lade være usagt, men jeg har ikke den søde tand mere i dag. Nu synes jeg de ting smager syntetisk, at selv min saft laver jeg så tynd i smagen, at mine gæster brokker sig.
Et alternativ er altid at spise mørk chokolade...min.75 %
13 år15. juni 2011 kl. 15:40
Mange tak for allle jeres svar.
13 år15. juni 2011 kl. 21:00

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...