Holy mother of..
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Trif
re: Holy mother of..
Ja det er skræmmende!!! Da jeg startede her prøvede jeg at taste en "hyggeaften" med mand og børn ind - pizza, slik, is mm. Hvad der lige ryger ned i løbet af en hyggefilm aften...
Det var altså 4000 kcal - Jeg var MEGA CHOK!!!
Det var altså 4000 kcal - Jeg var MEGA CHOK!!!
13 år10. juni 2011 kl. 09:20
stilleleg (slettet)
Ja, det tæller sindssygt hurtligt, uden man egentlig tænker over det.
13 år10. juni 2011 kl. 09:58
Anila1983 (slettet)
Puha, lyder som om en meget meget lang løbe tur...
13 år10. juni 2011 kl. 15:48
sqzee (slettet)
Anila det mest effektive er at regne ud hvor meget man skal løbe for det man har spist. Pffuuh! Så er det nemmere at lade være
13 år15. juni 2011 kl. 13:05
Spekky (slettet)
Jeg kender godt den følelse :D jeg har tabt 8,3 kg nu og havde nogle kcal i overskud fra morgenmad og frokost så synes jeg skulle forkæles så har købt marcipan æg fra anthonberg ?... Jeg spiste et i forgårs sammen med mor hvor vi tastede den ind som marcipan med chokolade uspec. ... Der kostede den 82.. det jo ik så slemt.. så tastede jeg dem her ind rigtigt... nu tager den sq 298.. føj for en forskel.. og det er for ET æg velogmærket... Men spiste det alligevel :D ... så har jeg 804 til aftensmad og der skal jeg ha æggekage og agurk og det tager ca 1 kcal pr gram æggekage og jeg blev mæt af 400 g igår og så vandmelon i aften så jeg havde råd til at forkæle mig selv lidt... men ja det er chokerende
13 år16. juni 2011 kl. 13:07
Et andet regnestykke er, at jeg på det seneste har spist ca 100 gram chokolade om dagen, og drukket ca en liter juice/sodavand. Det er 1000 kcal!!!
Fandeme ikke sært, at jeg er blevet tyk!
(der er intet højere formål med dette indlæg, synes bare at det er lidt skræmmende)