#2 af bruger slettet
28 kg på 1 år
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: 28 kg på 1 år
Hejsa! Kom med i kampen om kiloene! 10 kg om måneden er nok lige i overkanten , men noget skal der af ... kender det godt . Jeg skal være her længe , så vi må støtte hinanden ....kh Numsie
13 år8. juni 2011 kl. 05:55
bruger slettet
Hehe numsie, jeg regner også med at være her et godt stykke tid, og er helt klar på noget gensidig støtte :-))
13 år8. juni 2011 kl. 11:48
Anila1983 (slettet)
Hejsa begge to, hvis I aktivere jeres profiler, er det nemmere at give jer støtte samt at komme med gode råd udfra hvad i spiser.
Jeg er 27 og skal tabe mig omkring 25 kg. til at starte med har jeg lavet mig et del mål der hedder 10 kg på 3 mdr. Jeg håber at dette kan lade sig at gøre, ellers tager jeg den tid det tager for fedtet SKAL væk.
Jeg er 27 og skal tabe mig omkring 25 kg. til at starte med har jeg lavet mig et del mål der hedder 10 kg på 3 mdr. Jeg håber at dette kan lade sig at gøre, ellers tager jeg den tid det tager for fedtet SKAL væk.
13 år8. juni 2011 kl. 13:40
bruger slettet
Hej Anita,
går ud fra at du med aktivere mener offentliggøre den, så det har jeg netop gjort :-)
Sagen er mere at jeg ikke er så god til at huske på at skrive alt ind som jeg spiser, men eftersom jeg først er gået i gang i dag med at ændre mine vaner, vil jeg forsøge at huske at skrive alt ned :-)
Ps, har I også oplevet af få et "ædeflip" af søde sager? Spiste en plade toms chokolade i går eftermiddag, samt de der belgiske chokolader fyldt med hasselnøddecreme :-( Kunne bare ikke stoppe mig selv.
Men har dog på trods af al den spisning i går tabt mig 200 gr :-) Så det er fantastisk :-) Hvis jeg bare kan tabe mig 100 gr om dagen vil jeg være tilfreds.. Forsøger virkelig at være realistisk denne gang, så jeg ikke helt mister modet..
går ud fra at du med aktivere mener offentliggøre den, så det har jeg netop gjort :-)
Sagen er mere at jeg ikke er så god til at huske på at skrive alt ind som jeg spiser, men eftersom jeg først er gået i gang i dag med at ændre mine vaner, vil jeg forsøge at huske at skrive alt ned :-)
Ps, har I også oplevet af få et "ædeflip" af søde sager? Spiste en plade toms chokolade i går eftermiddag, samt de der belgiske chokolader fyldt med hasselnøddecreme :-( Kunne bare ikke stoppe mig selv.
Men har dog på trods af al den spisning i går tabt mig 200 gr :-) Så det er fantastisk :-) Hvis jeg bare kan tabe mig 100 gr om dagen vil jeg være tilfreds.. Forsøger virkelig at være realistisk denne gang, så jeg ikke helt mister modet..
13 år8. juni 2011 kl. 13:51
karina lykke (slettet)
Åhh ja, det der med at være realistisk kender jeg alt for godt. Jeg kan tit stå og kigge på tøj eller se noget i noget pænt tøj og så tænker jeg "det varer ikke ret længe før jeg også kan passe den". Men med en kampvægt på 139 kilo varer det jo nok liiiige et par dage før jeg kommer ned i en almindelig størrelse :-)
Jeg skal jo også være her et stykke tid, jeg skal tabe 25 kg.... 3 gange :-D
Æde flippene kender jeg aaaalt for godt, jeg hader når sukkertrangen melder sig og man bare ikke kan stå imod. Jeg fik den i mandags på arbejde hvor jeg åd 3 stykker kage :-/
Har dog holdt stand siden. Har hørt at småkagerne fra Isis skulle være rigtig gode, så dem prøver jeg næste gang trangen bliver for stor. Ellers er Ping Pong is fra DDV en sikker vinder hos mig :-)
Jeg skal jo også være her et stykke tid, jeg skal tabe 25 kg.... 3 gange :-D
Æde flippene kender jeg aaaalt for godt, jeg hader når sukkertrangen melder sig og man bare ikke kan stå imod. Jeg fik den i mandags på arbejde hvor jeg åd 3 stykker kage :-/
Har dog holdt stand siden. Har hørt at småkagerne fra Isis skulle være rigtig gode, så dem prøver jeg næste gang trangen bliver for stor. Ellers er Ping Pong is fra DDV en sikker vinder hos mig :-)
13 år8. juni 2011 kl. 14:06
bruger slettet
Har taget 3,3 kg på på en uge!
har været til et par fødselsdage og gode middage, hvor jeg ikke passede så godt på som jeg burde, hvilket jeg nu kan se konsekvenserne af.. Øv..
havde lyst til at bare at smide håndklædet i ringen i morges, men nej! op på hesten igen.. det er da pisse surt, men det er jo min egen skyld.. så om igen..
ville bare lige få det ud af systemet..
har været til et par fødselsdage og gode middage, hvor jeg ikke passede så godt på som jeg burde, hvilket jeg nu kan se konsekvenserne af.. Øv..
havde lyst til at bare at smide håndklædet i ringen i morges, men nej! op på hesten igen.. det er da pisse surt, men det er jo min egen skyld.. så om igen..
ville bare lige få det ud af systemet..
13 år15. juni 2011 kl. 18:53
Juliet10 (slettet)
øv hvor jeg kender det Boma, det er så surt at erfare, at nu har man taget kilo på, istedet for at tabe dem. Men - så er det bare at fatte mod og op på hesten igen... du ved du kan, og du ved at du vil af med kiloene ;))
Jeg har også besluttet at nu skal det være.. jeg vejer nu 107,2 og vil gerne ned på ca. 70. Min mål i første omgang er at komme ned på 96 kg inden 31 august, altså i løbet af 11 uger,,, det mål bør da være realistisk... så jeg vil også være her og heppe på os alle i laaang tid fremover... Vi ved vi kan og vi skal dælme de overflødige kilo til livs :)))
Jeg har også besluttet at nu skal det være.. jeg vejer nu 107,2 og vil gerne ned på ca. 70. Min mål i første omgang er at komme ned på 96 kg inden 31 august, altså i løbet af 11 uger,,, det mål bør da være realistisk... så jeg vil også være her og heppe på os alle i laaang tid fremover... Vi ved vi kan og vi skal dælme de overflødige kilo til livs :)))
13 år15. juni 2011 kl. 22:28
Takket være en operation, hvor der blev indført en form for ballon i min mavesæk, tabte jeg mig på et halvt år 20 kg. Men siden den blev taget ud i januar, har jeg taget 13 kg på igen. Så kampen fortsætter.
Jeg har pr. dags dato besluttet mig for at tabe mig 28 kg inden den 07.06.2012. Det bliver hårdt, så håber at jeg kan finde den nødvendige støtte herinde, da jeg virkelig er træt af at se ud som jeg gør og føle mig endnu værre. Det skal bare lykkes denne gang, det skal det!
I morgen er den første dag af min livsstilsændring, så håber jeg at se nogle resultater indenfor de næste par uger. Og bevare realismen, da jeg har en tendens til at ønske og tro at jeg kan tabe mig 10 kg om måneden ;-) Ved dog godt at jeg skal være mere realistisk hehe..
Så.. Here goes..