Min vej mod minus 16 kg - going vegan.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Min vej mod minus 16 kg - going vegan.
Jeg gik på vægten her til aften - og vidste jo godt den var helt gal! Men alligevel synes jeg ikke det er sjovt at se tallet 76 i displayet.

Jeg har netop færdiggjort mit excel ark... - lavet en målsætning om at jeg skal tabe 16 kg. inden d. 19 september...- hvilket ER muligt.

Jeg har fået nok af mig selv som tyk.. - jeg vil være sund og slank og have det godt med mig selv.

Dette medfører at jeg - efter grundig undersøgelse - ændre mine vaner drastisk. Jeg har behov for at se nogle resultatet hurtigt... - ellers ender jeg som jeg har gjort så mange gange før med at falde i igen.

Min plan er:
- kød
- alkohol
- mejer produkter
- sukker og alt det der
- hvidt brød, pasta mm.

dvs - i bund og grund er jeg ude i en veganer kost. Jeg har tidligere spist vegansk i 3 uger og tabte 5 kg.. - og ved at den første uge er slem... men så er det faktisk ikke så galt igen. Det sværeste er ens omgangskreds der aldrig forstår !!

Men jeg glæder mig til at rapporterer ind hvordan det går - også for at holde mig selv i ørerne.

Dagens vægt er 76 kg - højde 164!!! - dvs et BMI på 28,26!!!!!!!!!

Kærlig hilsen

Marie
13 år5. juni 2011 kl. 19:05
re: Min vej mod minus 16 kg - going vegan.
Lyder som en rigtig god plan.... Godt initiativ... Du er på vej til en sundere livsstil, fyldt med energi...

Camilla
13 år6. juni 2011 kl. 07:34
Det kan du godt klare! Vi hepper på dig :-)

Men du kan da godt spise kød, bare hold dig til kylling, kalkun og magert oksekød, samt fisk :-)
13 år7. juni 2011 kl. 23:22
Så var jeg på vægten i morgen - og den stod på 73,2 - så det var alligeve noget af et hop den første uge. Næsten 3 kg blev det til... Så det er dejligt.. Håber det kan gå lige så hurtigt næste uge :-)
13 år14. juni 2011 kl. 13:14
ja det er flot...
13 år15. juni 2011 kl. 23:04
74,3 sagde den her til morgen - men det er også efter ferie med is, cola osv. Men starter op igen i morgen så håber jeg det går som smurt igen...

Har allerede tilmeldt mig til en trænings time og har lavet en regel med kærsten om minimun træning 3 gange om ugen... Så nu burde de satans 10 + kg da bare ryge af.... ( og gerne hurtigt).
13 år10. juli 2011 kl. 15:06
73,7.... er glad for at det endelig går den rette vej. håber at jeg kan nå at komme under de 70 til midten af august.. Er en del bagud med mit mål... men jeg giver ikke op. Så længe jeg bare er fokuseret så skal jeg nok nå det. Er på vej til min første fitness time nu her... det bliver jo nok piv hårdt men glæder mig faktisk til at komme igang ..
13 år12. juli 2011 kl. 09:45
Hej, hvordan går det og er du stadig på vegansk kost? :)
12 år12. maj 2012 kl. 11:18

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...