#2 af bruger slettet
Ugens taber (uge 21)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Ugens taber (uge 21)
Pyh, hvor har jeg svært ved at følge med.... men et meget forsinket dog kæmpe tillykke til Heidi... jeg synes det er meget sejt:-)
også synes jeg det er flot at tråden bliver holdt igang... hatten af herfra... tillykke til resten af taber- flokken også:-)
også synes jeg det er flot at tråden bliver holdt igang... hatten af herfra... tillykke til resten af taber- flokken også:-)
13 år5. juni 2011 kl. 17:50
bruger slettet
Jeg havde altså også tilmeldt mig.....
13 år6. juni 2011 kl. 21:01
bruger slettet
Hov er jeg også i uge 22 - undskyld
13 år6. juni 2011 kl. 21:02
bruger slettet
Hvordan tilmelder man sig?
13 år8. juni 2011 kl. 11:42
bruger slettet
Mener; bliver tråden lagt i dette forum eller et af de andre?
13 år8. juni 2011 kl. 11:43
Inden jeg kommer så langt vil jeg lige nævne, at jeg på mandag tager til Nepal ifm. arbejde og først er tilbage onsdag ugen efter. Jeg kan derfor ikke samle op på vægttabene før om søndagen, hvor jeg er sikker på at være tilbage på hotellet med internetadgang - ude i bjergene er det nemlig ikke alle bønder der har trådløst internet, hvis overhovedet nogen :-) Så håber I kan vente til søndag med at hylde den største taber.
Regler for ugens taber
- Alle kan være med
- Hver torsdag oprettes en tråd (Ugens taber uge xx- vejning), hvor man skriver sin vægt. Det er KUN vægten, der skal skrives ind, IKKE hvad man har tabt. Det gør det mere spændende og tager ikke modet fra dem, der efterfølgende skriver i tråden, hvis deres vægttab ikke er i nærheden af det andre har tabt.
- Deadline for at skrive vægten ind er torsdag klokken 22
- Ugens taber kåres fredag i tråden Ugens taber (uge XX)
UGENS TABER UGE 21 er heidi42 med minus 4,1 kg. Flot gået heidi42, vi andre må vist stramme op, hvis ikke du skal snuppe titlen hver uge:-)
Resultater:
Heidi42 -4,1
BJ87 -1,5
fnugget -1,5
stump81 -1,5
kontakten -0,8
Kaela -0,6
rakul -0,5
frandsen1987 -0,3
missemor -0,3
Going strong -0
Hsl1974 -0
vestrup- 0
tykkepippe +0,1
Calle +0,8
Niaeru +1
Velkommen tilbage til justangel, susan42 og vicki1983 og også velkommen til de nye; finken2, sofpof og altfortyk
God taberweekend til jer alle