#1 af janian (slettet)
Mad til on the road
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+janian (slettet)
Hej alle sammen. Jeg skal på lørdag til karneval i Ålborg og tænker lidt på hvordan jg skal komme gennem dagen uden at falde for fristelsen for at snuppe en pizza eller lign. Nogen der har nogle gode forslag til hvad jeg kan pakke i min taske som jeg kan få at spise i løbet af dagen. Har besluttet af fråde i frugt alt hvad jeg har lyst til og agurker og tomater men tænker at jeg hellere må få noget med lidt mere gods i med til at holde sulten væk.
13 år24. maj 2011 kl. 17:49
rdrd (slettet)
13 år24. maj 2011 kl. 18:30
Mrsjag (slettet)
re: Mad til on the road
Et par små rugbrøds eller grov knækbrøds klapsammer med noget magert pålæg, lidt mandler eller andre nødder og så selvfølgelig gnavegrønt som selleri, gullerødder, tomat, agurk, sugar snaps samt frugt.
13 år24. maj 2011 kl. 18:59
Store_Michael (slettet)
Jeg er sikker på det er til at finde en salatbar, hvor du kan få en overdådig blanding af gode sager ;-)
Det er jo karneval - man kan få ALT..
Knus
Michael (også fra Nordjylland)
Det er jo karneval - man kan få ALT..
Knus
Michael (også fra Nordjylland)
13 år24. maj 2011 kl. 19:21
janian (slettet)
Har nemlig aldrig været til karneval før så er lidt i tvivl om hvad man kan få at spise rundt omkring men lyder godt hvis der er salatbarer eller sandwich ville også være fint :)
13 år25. maj 2011 kl. 10:00
Store_Michael (slettet)
Hej Jande,
Du kan helt sikkert få alt mulig til Karnevalet..
Ellers vil jeg anbefale en af de salater der er på den opskriftsside rdrd kom med. Sådan en torskerognssalat i en bøtte, og så evt. nogle rugbrødsstave.
Her kan jeg tænke mig at man tager en AMO rugbrødsblanding, og bager sig nogle "stænger" eller rugfler.. Sådan noget man kan grave i den salat man nu har med, og skovle ind med den..
Men tag nu ikke en fin Tupperware bøtte med.. Du gidder ikke rende rundt og slæbe på den hele dagen..
Tag noget embalage som du kan smide ud bagefter..
Men du ønskes naturligvis et knald godt karneval..
Kan desværre ikke selv deltage.. er jo på arbejde laaaangt væk.. Men der er flere af familiemedlemmerne som nok skal gøre familien ære i disse dage :-)
Knus
Michael.
Du kan helt sikkert få alt mulig til Karnevalet..
Ellers vil jeg anbefale en af de salater der er på den opskriftsside rdrd kom med. Sådan en torskerognssalat i en bøtte, og så evt. nogle rugbrødsstave.
Her kan jeg tænke mig at man tager en AMO rugbrødsblanding, og bager sig nogle "stænger" eller rugfler.. Sådan noget man kan grave i den salat man nu har med, og skovle ind med den..
Men tag nu ikke en fin Tupperware bøtte med.. Du gidder ikke rende rundt og slæbe på den hele dagen..
Tag noget embalage som du kan smide ud bagefter..
Men du ønskes naturligvis et knald godt karneval..
Kan desværre ikke selv deltage.. er jo på arbejde laaaangt væk.. Men der er flere af familiemedlemmerne som nok skal gøre familien ære i disse dage :-)
Knus
Michael.
13 år25. maj 2011 kl. 17:06