#2 af Frandsen1987 (slettet)
Vægttabskonkurrence
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frandsen1987 (slettet)
re: Vægttabskonkurrence
Synes umiddelbart det er en god idé, men hvis man skal lave sådan en konkurrence nytter det ikke noget at det handler om at tabe flest kilo, for der er jo nogen herinde der har mere at smide end andre og derved også lettere ved, at smide kiloene hurtigere. Man kunne f.eks. sige, at det handlede om at tage den største %-del.
Synes i hvert fald det er vigtigt, hvis man laver sådan en konkurrence, som man skal betale til, at det er vigtigt, at alle der tilmelder sig rent faktisk har en reel chance for, at vinde. Ellers vil jeg i hvert fald ikke selv tilmelde mig. Håber i forstår hvad jeg mener
Synes i hvert fald det er vigtigt, hvis man laver sådan en konkurrence, som man skal betale til, at det er vigtigt, at alle der tilmelder sig rent faktisk har en reel chance for, at vinde. Ellers vil jeg i hvert fald ikke selv tilmelde mig. Håber i forstår hvad jeg mener
13 år22. maj 2011 kl. 21:50
bruger slettet
re: Vægttabskonkurrence
Hmmm... jeg synes da også det lyder som en god idé--- men er i tvivl om hvordan vi kan gøre det rent praktisk? Der er jo egentlig "kun" egne ord for sagen om hvad man har tabt... ikke at jeg forventer nogen der vil snyde... siger bare at muligheden foreligger, - hvis præmien er for fristende:-)
13 år23. maj 2011 kl. 06:12
Nu ved jeg ikke om det er tilladt herinde, men synes det kunne være top-motiverende at lave en eller anden form for konkurrence med præmie til vinderen. Præmien kunne være en makeover (tur til frisør, nyt tøj). I er selvfølgelig velkomne til at komme med andre ideer til præmie. det vil selvfølgelig koste noget at være med i konkurrencen :) en ideel præmie kunne være en rejse for 2. Det er en af de større præmier som kan få gang i motivationen, hvis i spørger mig!
bare et forslag!