Tabe 7 kilo inden den 1 juli
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Vasen25
re: Tabe 7 kilo inden den 1 juli
Synes det er godt du gerne vil tabe dig.... Men 800 kcal er ALT for lidt... Du får for lidt mad og sulter dig selv.... Så taber du muskler og ikke fedt.. Så brug hellere lidt længere tid...
13 år21. maj 2011 kl. 10:33
lailadk (slettet)
re: Tabe 7 kilo inden den 1 juli
Hej
Ja jeg kan mærke at med 800kcal er jeg bare alt for sulten. Så har ligget på ca 12-1300 i de sidste dage.
Så håber jeg, at det rykker noget.
Er også på wægtvogterne og har indtil nu tabt 15 kg.
Det er jo også flot ,men jeg vil bare gerne sætte lidt skub på det her i sommeren. Jeg bliver ved med at gå til vægtvogternen men prøver at skære lidt ekstra ned på kalorierne. Så er spændt på hvordan det ser ud til den 1 juli.
VH Laila
Ja jeg kan mærke at med 800kcal er jeg bare alt for sulten. Så har ligget på ca 12-1300 i de sidste dage.
Så håber jeg, at det rykker noget.
Er også på wægtvogterne og har indtil nu tabt 15 kg.
Det er jo også flot ,men jeg vil bare gerne sætte lidt skub på det her i sommeren. Jeg bliver ved med at gå til vægtvogternen men prøver at skære lidt ekstra ned på kalorierne. Så er spændt på hvordan det ser ud til den 1 juli.
VH Laila
13 år23. maj 2011 kl. 09:31
jeg vil meget gerne tabe 7 kg til den 1 juli. Fra 81 til 74kg. Progammet siger at jeg så max må spise 800kcal om dagen..'
Jeg har ikke noget anstrengende program indtil da, da jeg er sygemeldt. Desværre kan jeg ikke lave sport, højest tage nogen lange gå ture.
Tror i ,at det er muligt ,hvis jeg sørger for ikke at spise mere end de 800kcal.??
Mange bededagshilsener fra Laila på Als