ved ikke hvad jeg skal gøre mere

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

ved ikke hvad jeg skal gøre mere
jeg knokler med mortion og forholdsvis sund kost og har gjort det hele livet alligevel taber jeg mig slet ikke tværtimod også mister man altså gejsten lige pludselig :( gåde råd er meget velkommende
13 år16. maj 2011 kl. 11:03
re: ved ikke hvad jeg skal gøre mere
Du må have kortlangt indtægter og udgifter.
Der er ikke andet for end at komme igang med at analysere kosten ved at taste den ind herinde i programmet. Man kan blive overrasket over hvad der gemmer sig i de forskellige madvare..

Det er en super efiktiv måde at komme tilbuds i forbruget på..

Husk at motion ikke kan generere et vægttab alene.. Kosten er det vigtigste.

Velkommen til..

Michael (med personlig tråd "Sømand i Knibe")
13 år16. maj 2011 kl. 14:44
Som Michael siger, du taber dig hvis du indtager færre kalorier på en dag end du forbrænder (basal metabolisme+ motion).

Der er mange gode indlæg her med gode tips og du kan bruge programmet til at finde de madvarer du bør erstatte eller helt skære væk for at komme ned på et mindre indtag.

Hvis du indtaster ALT hvad du putter i munden og motion, hver dag, får du under "info"-> "oversigt" et rigtig godt billede af hvor din balance er. Og under "profil"--> "dagbog" kan du se hvor mange kcal hver slags mad har kostet.

Held og lykke!
13 år18. maj 2011 kl. 18:44
i følge det jeg har haft indtaget herinde skulle jeg ha tabt snart 3 kilo og der er skrevet alt totalt men har taget dem på i stedet for :(
13 år19. maj 2011 kl. 20:16
Hej Linda

Så vil jeg faktisk anbefale dig at finde en god idætist og komme i gang med en madplan der passer til dig.

jeg er selv lige startet hos en i mit lokalområde (1 uge siden) og har haft en rigtig god start, med en fornuftig madplan der er til at holde.

De tager f.eks. hensyn til laster og lyster som du ikke kan give afkald på, f.eks. er min store last ost, det får jeg så hver dag, men i små mængder, så mit behov lige er dækket :)

Så har jeg tabt mig 4 kg allerede, det gør det lidt sjovere.

Som udgangspunkt vejer jeg mit mad, så jeg ved sådan cirka, hvor store potioner jeg kan tage når jeg ikke er hjemme.

og ellers følger jeg nogle brede guidelines fra min idætist, som gør det lidt nemmere at være nede at handle.

Håber at du kommere videre og får mod på det hele igen.

13 år20. maj 2011 kl. 00:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...