hjælp

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

hjælp
hej allesammen der er noget helt galt her jeg har fulgt det her i en en ige og skulle efter disse anvisninger ha tabt omkring 2 kilo, men går jeg på vægten har jeg desværre taget 2 kilo på :( jeg ved ikke hvad jeg længere skal stille op har levet med overvægt hele mig liv og vil inderligt gerne af med det men ligemeget hvad jeg gør går det modsatte vej er der nogen der har nogle gode råd så tager jeg gerne imod
13 år15. maj 2011 kl. 10:55
re: hjælp
Hej Linda. Jeg føler med dig. Jeg har selv været overvægtig hele mit liv og begyndte herinde midt februar. I starten tog jeg også på. Så begyndte det at gå lidt fremad (200-300 gram i ugen) Jeg var total frustreret. I sær fordi jeg også kiggede på hvad madital mente jeg havde tabt. I dag tre måneder senere har jeg i alt tabt mig 6 kilo. Jeg synes stadig det går enormt langsomt, og jeg er en person der slet ikke har nogen form for tålmodighed. Men det er desværre det eneste man SKAL have. Tålmodighed. Der skulle gå næsten 3 måneder før jeg kunne se cm forsvinde men nu går det heldigvis meget stærkere. Så tålmodighed. :o)
13 år15. maj 2011 kl. 13:08
Hej Linda, Det er ikke sjovt når det ikke går fremad. Det kan selvfølgelig være du skal checke up på om alle de data du har puttet ind er korrekt. Især mht aktivitetsniveauet. Hvis nu du i profilen har skrevet du er aktiv og også taster motion ind, så vil der jo være problem.
Desuden skal du selvfølgelig være omhyggelig med at veje maden.
Held og lykke med det! Vær tålmodig, så skal du nok se resultater.
13 år15. maj 2011 kl. 15:52
Hej:-)
- at forvente 2 kilos vægttabe på en uge, er helt vildt... det er 15 000 kalorier der skulle være vendt den anden vej... nær ved en umulig opgave, men kroppen er altså opbygget på en sjov måde, meget at din øgning er efter al sandsynlighed væske.
Hvis man er tæt på sin periode kan der nemt komme 1-2 kilo på uden du har taget på som sådan.
Med små (rigtige) måltider, hvor du drikker meget vand til og en kop grøn te i ny og næ, så får du renset kroppen ud i løbet af kort tid.
Hård træning, stress og manglende hvile kan også samle væske... med lidt tålmodighed, arter det sig stille og roligt.
Held og lykke
13 år15. maj 2011 kl. 16:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...