#2 af Ulla Mikkelsen
fantastisk kur
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Ulla Mikkelsen
re: fantastisk kur
Jeg syntes, at det er rigtig fint, at du har fundet det der virker for dig - men hvad har du så tænkt dig bagefter, altså når du så har tabt det du ville ??
Jeg har det sådan, at min kostomlægning skal gælde for resten af livet - så jeg undlader ikke noget som helst, da jeg jo så bare vil tage det hele på igen, når jeg så begynder at spise det igen - Jeg har skiftet mange ting ud i min kost og erstattet det med nye og sundere ting - Jeg har derved tabt 8 af de 10 kg på 11 uger og ved, at jeg også kan holde vægten bagefter - Så jeg vil ikke anbefale dig, at skifte de ting ud i din kost som du ved, at du ikke vil undvære resten af livet :O))
Jeg har det sådan, at min kostomlægning skal gælde for resten af livet - så jeg undlader ikke noget som helst, da jeg jo så bare vil tage det hele på igen, når jeg så begynder at spise det igen - Jeg har skiftet mange ting ud i min kost og erstattet det med nye og sundere ting - Jeg har derved tabt 8 af de 10 kg på 11 uger og ved, at jeg også kan holde vægten bagefter - Så jeg vil ikke anbefale dig, at skifte de ting ud i din kost som du ved, at du ikke vil undvære resten af livet :O))
13 år23. april 2011 kl. 11:24
colding82 (slettet)
Jamen pt syntes jeg det føles naturligt ikk at spise de ting så det kan jo være jeg kan holde vægten til den tid ved at spise brød kartofler eller ris en gang om ugen. Da jeg heldigvis elsker grønt men har altid syntes det var besværligt at lave på en hverdag når det skal gå stærkt. Men det kunne godt blive en vane :0)
Syntes det er super flot du har tabt så meget :0)
Syntes det er super flot du har tabt så meget :0)
13 år23. april 2011 kl. 14:05
Jane Dough (slettet)
Én der har tabt 43 kilo på 3 måneder???
Aaaaarrrrrrh?!
Aaaaarrrrrrh?!
13 år25. april 2011 kl. 10:00
Lisbeth D (slettet)
når vi er i et vægttabs periode skal vi jo være i underskud for kcal.
Når vi skal vedligeholde skulle der jo også gerne være plads til lidt kartofler og lidt mere groft brød.
Ideen er nok heller ikke så tosset til mig.
Nogen der ved om det også gælder kogte gulerødder??
Når vi skal vedligeholde skulle der jo også gerne være plads til lidt kartofler og lidt mere groft brød.
Ideen er nok heller ikke så tosset til mig.
Nogen der ved om det også gælder kogte gulerødder??
13 år25. april 2011 kl. 22:06
colding82 (slettet)
jeg kan jo kun fortælle det han selv og hans omgivelser har sagt
13 år1. maj 2011 kl. 14:04
colding82 (slettet)
ja og modne bananer, og meloner af alle slags
13 år1. maj 2011 kl. 14:05
colding82 (slettet)
nu har jeg tabt 5 kg på lige under 2 mdr. yes
13 år1. juni 2011 kl. 16:12
Ulla Mikkelsen
Hvor er det bare flot - kæmpestort tillykke :O))
13 år1. juni 2011 kl. 16:30
Benni (slettet)
Jeg følger, løst, det fra by på skrump. Er utrolig glad for rodfrugterne, som jeg virkelig synes giver en fantastisk mæthedsfølelse, samtidig med at det også smager godt :=)
Har lige rundet mit første skarpe hjørne med 20 kg tabt :=)
(på 12 uger)
Har lige rundet mit første skarpe hjørne med 20 kg tabt :=)
(på 12 uger)
13 år1. juni 2011 kl. 20:10
Nu har jeg jo så siddet og læst en del på nettet, da jeg har fået nys om at der er to jeg kender der har tabt sige mange kg på denne kost omlægning. den en har tabt 15 kg på 1/2 år og den anden har tabt 43 kg på 3 mdr.
Så jeg blev jo ligt nysgerig, og tænkte dette kan ikke være syndt, men så har jeg søgt lidt på nette, og det viser sig at det er en kur man har brugt til diabetikere i mange år, og at det er en kostomlægning så der er ikke noget farlig ved den.
Så dette måtte jeg jo prøve og DET VIRKER SKU jeg har været på den siden i mandags det vil sige nu 6 dage og jeg er gået fra 101,7 til 100,5 og det er ved at gå ud fra noget der hedder GI tal, dvs at man spiser kun ting kroppen har nemt ved at forrænde, så pt. (ind til jeg har tabt det jeg gerne vil ) spiser jeg ikke stivelse, dvs kartofler, ris, pasta og brød, og så spiser jeg ikke madvare med over 10 kulhydrater pr 100 gr. og det virker fint på min krop.