Ugens Taber (uge 16)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+solakka
re: Ugens Taber (uge 16)
Flot katzen - 2,7 kg er jo virkelig noget der batter! Til lykke med sejren! Og til lykke til alle de andre tabere!
Fnugget & Omalley - bare klø på! dets skal nok komme! Og måske har Omalley været så flittig i fitnescentret at vægt plus KUN er muskler - og der er røget mere end 1 kg fedt af? Bare gå til den I to - jeg hepper på jer!
hehe fast jeg ville jo gerne en dag være ugens taber!
Glad Påske til alle fra
Tante Sól
Fnugget & Omalley - bare klø på! dets skal nok komme! Og måske har Omalley været så flittig i fitnescentret at vægt plus KUN er muskler - og der er røget mere end 1 kg fedt af? Bare gå til den I to - jeg hepper på jer!
hehe fast jeg ville jo gerne en dag være ugens taber!
Glad Påske til alle fra
Tante Sól
13 år22. april 2011 kl. 11:20
Justangel (slettet)
He he måske kan jeg bare ikke regne... det er ok...
13 år25. april 2011 kl. 08:42
Justangel (slettet)
Har lige været inde og kigge på mine tal og du har ret - jeg havde bare taget for at jeg vejede 90,00, men det var jo ikke torsdags vægten - godt du så det :D
13 år25. april 2011 kl. 08:44
bruger slettet
Stort tillykke katzen:-)
Og tillykke til vi andre, både for det tabte og for at holde ved med det gode initiativ:-)
Og tillykke til vi andre, både for det tabte og for at holde ved med det gode initiativ:-)
13 år25. april 2011 kl. 11:49
bruger slettet
Hej
Hvordan hopper jeg på jeres fine motivtions hold til at smide nogle kg. Jeg er startede i dag, og skal tabe 15 kg i alt .
håber at høre fra jer
hilsen Birgitte
Hvordan hopper jeg på jeres fine motivtions hold til at smide nogle kg. Jeg er startede i dag, og skal tabe 15 kg i alt .
håber at høre fra jer
hilsen Birgitte
13 år27. april 2011 kl. 12:18
Havbrise (slettet)
Kan man være med her? Prøver at nå et totalt urealistisk mål ;-) ... 17 kg. på ca. 2 måneder... Men det er jo forsøget værd, ikk'?
13 år27. april 2011 kl. 18:25
vestrup
Hej Birgitten46 og Havbrise
I kan sagtens være med i ugens taber. Hver torsdag oprettes en tråd (vejning til ugens taber uge xx eller noget i den stil), hvor I så skriver jeres vægt - og kun vægten ikke noget med hvor meget i har tabt, der skal jo være lidt spænding.
Fredag samles der så op og ugens taber kåres. Mariap som jeg tror var en af initiativtagerne og som har holdt styr på tallene er af en eller anden ukendt grund fraværende herinde pt., så der er bare en af os andre der opretter trådene.
Vivika
I kan sagtens være med i ugens taber. Hver torsdag oprettes en tråd (vejning til ugens taber uge xx eller noget i den stil), hvor I så skriver jeres vægt - og kun vægten ikke noget med hvor meget i har tabt, der skal jo være lidt spænding.
Fredag samles der så op og ugens taber kåres. Mariap som jeg tror var en af initiativtagerne og som har holdt styr på tallene er af en eller anden ukendt grund fraværende herinde pt., så der er bare en af os andre der opretter trådene.
Vivika
13 år27. april 2011 kl. 20:13
bruger slettet
Ok så skriver jeg min vægt på i morgen, så må vi se hvad den giver i næste uge tak!
hilsen Birgitte
hilsen Birgitte
13 år27. april 2011 kl. 20:19
Justangel (slettet)
åh det bliver en slem vægt i morgen :(
13 år27. april 2011 kl. 20:40
Resultatet af ugens taber uge 16:
Katzen -2,7
Morfologi - 2,0
kontakten -1,4
Solakka - 1,3
justangel -0,4 (du skriver selv minus 200 g, men jeg kan ikke få det til andet end de minus 400g)
vestrup -0
Bonita -0
Fnugget +0,2
Omalley +0,7
Stort tillykke til denne uges største taber, Katzen med hele 2,7 kg. FLOT:-)