1 kg. om ugen fra nu af og til sommer.

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

re: 1 kg. om ugen fra nu af og til sommer.
Hej :) jeg vil os gerne hører om jeg kan nå og være med.. ;) jeg er 23 år, og har lige været på vægten i dag, som siger 115,3kg. Mit mål er i første omgang og komme under 100kg. Og så tag den derfra.. :) drømmevægten er ca. 75kg. Men eftersom jeg er ret høj, retter sagt 184. Så er bange for det ikke ville være pænt, eftersom jeg også er lidt bredskulderet.. Det hele skal jo passe sammen.. :-D

Jeg har også tidligere på året startet min kur, men gik også lidt i stå igen.. Tabte mig 10kg, i løbet af ingen tid. Har heldigvis holdt dem nogenlunde af, men der er desværre kommet 2kg på igen. :-(

Livet er en lang slankekur.. ;)
13 år27. april 2011 kl. 17:25
Hvis det er i orden vil jeg rigtig gerne være med
13 år27. april 2011 kl. 17:52
Åh hvor er det bare skønt at se at i er så mange der vil være med - og selvfølgelig må alle være med, jo flere jo bedre. Så er der flere at dele erfaringer med og flere der kan hjælpe med lidt motivering når det skal bruges :)

Frandsen1987: Jeg går hos en rigtig dygtig en i Lyngby, hun hedder Christina Bendix og er hende der er kostvejleder på Q.dk, hun er virkelig dygtig.

Mit delmål er at veje under 75 kg. når jeg skal vejes igen hos min kostvejleder d. 9 maj, og jeg synes jeg kæmper en kamp uden lige med motion, sund kost osv osv osv men vægten bevæger sig bare overhoved ikke.. der er bare ikke noget mere demotiverende! Det er sådan så man virkelig overvejer at give op engang i mellem.. kender i det?

Jeg tager mig selv i at tænke på sommer sol og strand hver gang jeg overvejer at droppe en træning eller spise noget chokolade, og det virker faktisk, men det er bare som om at der skal mere til i dag.

Er der ikke en af jer der bare har haft en brand god uge og det hele bare kører som kan sprede lidt glæde og motivation??

Rigtig god weekend til jer alle sammen.
13 år30. april 2011 kl. 13:56
Det er nemlig rigtigt. Hende Christina laver et utroligt godt program og hun er yderst kompetent :)
13 år1. maj 2011 kl. 00:01

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...