Hjælp
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+calcit
re: Hjælp
Du skal bare beslutte at lukke munden....så let er det....når de ting er i farvandet.
Vi har alle fristelser....som man må lære at styre udenom.
Vi har alle fristelser....som man må lære at styre udenom.
13 år18. april 2011 kl. 17:29
Aeriz (slettet)
Jeg gjorde det i starten at jeg gemte en to tre hundrede kcal til chips eller slik så det ikke var helt forbudt. Man får selvfølgelig ikke de samme mængder som man plejer og jeg fandt inden længe ud af at jeg hellere ville have noget andet. Man kan godt være lidt sulten de første par dage man tæller kcal men det går over. Også skal man selvfølgelig huske ikke at skære alt for drastisk ned for så bliver det for svært. Og usundt for den sags skyld hvis det kommer under 1200 kcal.
13 år18. april 2011 kl. 19:45
Need2befit (slettet)
Begynd at spise frugt! :D
- det gjorde jeg! og nu e det mere frugt der er i mit hoved end slik...
- før jeg begyndte, hvis jeg ikke engang hvordan 1/3 af frugte smagte... nu er jeg blevet MEGET glad for mangoen og kan sagtens spise to om dagen! :D
hvis jeg skulle vælge mellem mango og en pose af mit ynglings slik, så vinder mangoen stort! :D
- det gjorde jeg! og nu e det mere frugt der er i mit hoved end slik...
- før jeg begyndte, hvis jeg ikke engang hvordan 1/3 af frugte smagte... nu er jeg blevet MEGET glad for mangoen og kan sagtens spise to om dagen! :D
hvis jeg skulle vælge mellem mango og en pose af mit ynglings slik, så vinder mangoen stort! :D
13 år18. april 2011 kl. 21:18
Linda Skovgaard
Her hos os hjælper det at vi slet ikke har slik og chips i huset.
Før købte jeg lidt når det var på tilbud, for at have til gæster etc.
Sjovt nok havde vi tit "gæster" af os selv! ;)
Så nu køber jeg det slet ikke.
Vi har så heller ikke så mange gæster for tiden, da vi ikke kan skeje ret meget ud uden at vi ikke taber os..
Og de gæster vi har, har ingen skade af at få sund mad og frugtsalat til dessert! ;)
Før købte jeg lidt når det var på tilbud, for at have til gæster etc.
Sjovt nok havde vi tit "gæster" af os selv! ;)
Så nu køber jeg det slet ikke.
Vi har så heller ikke så mange gæster for tiden, da vi ikke kan skeje ret meget ud uden at vi ikke taber os..
Og de gæster vi har, har ingen skade af at få sund mad og frugtsalat til dessert! ;)
13 år21. april 2011 kl. 11:15
Jeg er lige startet her inde, jeg gå til vejning hver tirsdag/mandag. Det kniver bare lidt med og tabe mig, da jeg er glad for chips og slik;(
Jeg skal snart til og være gravid, her til sep. Jeg vil gerne tabe 10 kg i første omgang. hvordan holder jeg mig fra chips og den slags. Håber på hjælp.