vinder af ugens taber uge 14
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lhl1968
re: vinder af ugens taber uge 14
Det er bare helt i orden at du møver dig ind på området.
Synes at det er en sjov konkurrence vi har her.
Er spændt hver gang for at se hvor meget vi har tabt hver især og hvem der har tabt mest :-)
Til Henriette86 stort tillykke fordi du blev ugens taber ;-D
Jeg blev nr 5 denne uge men jeg kæmper og kommer stærkt igen så jeg ikke ryger længere ned i rækken.
har et håb om ar ligge på omkring 1,7 i gennemsnit om ugen.
Stort tillykke til jer andre tabere også synes at i klare det rigtig flot alle sammen.
Knus Chiffi.
Synes at det er en sjov konkurrence vi har her.
Er spændt hver gang for at se hvor meget vi har tabt hver især og hvem der har tabt mest :-)
Til Henriette86 stort tillykke fordi du blev ugens taber ;-D
Jeg blev nr 5 denne uge men jeg kæmper og kommer stærkt igen så jeg ikke ryger længere ned i rækken.
har et håb om ar ligge på omkring 1,7 i gennemsnit om ugen.
Stort tillykke til jer andre tabere også synes at i klare det rigtig flot alle sammen.
Knus Chiffi.
13 år8. april 2011 kl. 09:46
chardotte (slettet)
Først og fremmest STORT tillyke til Henriette! Sikke et vægttab! Men også stort skulderklap til resten, hvor er det fedt at se alle de tal, der går den rigtige vej!!!
Næste uge skal jeg med en flyver kl. før fanden får sko på torsdag og så er jeg spærret inde nærmest hele torsdagen ;-) Så jeg tillader jeg at oprette tråden tidligt næste uge, hvis den ikke er blevet lavet onsdag aften ;-)
Næste uge igen kan jeg "desværre" nok ikke være med, da jeg skal 1½ uge til Californien i påsken - WEE HEE!
Til Morfologi:
Super fedt initiativ - jeg tastede også ind i regneark i går, hvis nuuu..
Men jeg kan supplere din liste med følgende:
Bonita : uge 13: 96,0 uge 14: 94,2 --- -1,8
fnugget : uge 13: 80,2 uge 14: 80,0 ---- -0,2
Justangel: uge 13: 92,2 uge 14: 92,3 --- +0,1
Og følgende har ikke meldt ind denne uge:
sahin
bruger
biologi c
Louise J
Gateway
Mariap
Næste uge skal jeg med en flyver kl. før fanden får sko på torsdag og så er jeg spærret inde nærmest hele torsdagen ;-) Så jeg tillader jeg at oprette tråden tidligt næste uge, hvis den ikke er blevet lavet onsdag aften ;-)
Næste uge igen kan jeg "desværre" nok ikke være med, da jeg skal 1½ uge til Californien i påsken - WEE HEE!
Til Morfologi:
Super fedt initiativ - jeg tastede også ind i regneark i går, hvis nuuu..
Men jeg kan supplere din liste med følgende:
Bonita : uge 13: 96,0 uge 14: 94,2 --- -1,8
fnugget : uge 13: 80,2 uge 14: 80,0 ---- -0,2
Justangel: uge 13: 92,2 uge 14: 92,3 --- +0,1
Og følgende har ikke meldt ind denne uge:
sahin
bruger
biologi c
Louise J
Gateway
Mariap
13 år8. april 2011 kl. 09:53
bruger slettet
gateway 61,6 kg
13 år8. april 2011 kl. 10:11
katzen (slettet)
Jeg er ny og vil gerne være med. I går (torsdag) var min vægt 128,4 kg, så er jeg klar til at skrive et lavere tal til på torsdag :D
13 år8. april 2011 kl. 10:13
solakka
Super dejligt at I fører tråden og initiativet videre indtil Maria forhåbentlig snart er på bane igen!
Stor til lykke til henriette - 2,6 kg det er et vægttab som vil noget! Og også til lykke til alle os andre tabere! Vi er seje og det går den rette vej!
Det er meget motiverende med konkurrencen så jeg håber den kører videre på bedste vis!
Stor til lykke til henriette - 2,6 kg det er et vægttab som vil noget! Og også til lykke til alle os andre tabere! Vi er seje og det går den rette vej!
Det er meget motiverende med konkurrencen så jeg håber den kører videre på bedste vis!
13 år8. april 2011 kl. 11:12
vestrup
Tillykke til Henriette86, super flot vægttab.
Måske vi kan foreslå madital at oprette en ugens taber funktion. Det må da kunne kodes sådan at man melder sig til og hver uge melder ind og tallene så regnes i en eller anden database. Så er vi ikke personafhængige og det er nok et større arbejde at holde styr på alle os tabere. Men jeg synes bestemt vi skal gøre alt for at denne konkurrence fortsætter og forhåbentlig er mariap snart på banen igen. Måske hun ikke har været på fordi hun hænger oppe under loftet af glæde over hendes vægttab i denne uge:-)
For mig er det vildt motiverende med denne tråd - det forpligter at skrive sin vægt offentligt og selvom jeg bliver vejet hos læge pga. min sygdom er det altså noget andet herinde
God weekend til jer alle.
Vivika
Måske vi kan foreslå madital at oprette en ugens taber funktion. Det må da kunne kodes sådan at man melder sig til og hver uge melder ind og tallene så regnes i en eller anden database. Så er vi ikke personafhængige og det er nok et større arbejde at holde styr på alle os tabere. Men jeg synes bestemt vi skal gøre alt for at denne konkurrence fortsætter og forhåbentlig er mariap snart på banen igen. Måske hun ikke har været på fordi hun hænger oppe under loftet af glæde over hendes vægttab i denne uge:-)
For mig er det vildt motiverende med denne tråd - det forpligter at skrive sin vægt offentligt og selvom jeg bliver vejet hos læge pga. min sygdom er det altså noget andet herinde
God weekend til jer alle.
Vivika
13 år8. april 2011 kl. 17:27
Omalley
Tillykke med det flotte resultat, og tillykke til jer andre også. Jeg ser frem til at stå på listen i næste uge, jeg kan se konkurrencen er hård, i har nogle flotte tab.
13 år8. april 2011 kl. 18:06
henriette86 (slettet)
Super flotte tal, men skønt at ligge øverst ;)
13 år8. april 2011 kl. 21:59
Kontakten
Stort tillykke til Henriette med det flotte resultat ;o)
Også tillykke til alle os andre tabere ;o)
Super fedt at der er nogen der laver denne tråd.
Også tillykke til alle os andre tabere ;o)
Super fedt at der er nogen der laver denne tråd.
13 år8. april 2011 kl. 22:34
Solakka:82,4 (-1,8)
pialad:91,3 (-1,7)
kontakten (-1,5)
chiffi (-1,3)
Frandsen1987 (-0,7)
Chardotte (-0,7)
Vestrup (-0,4)
hls1974 (-0,4)
morfologi (-0,2)
Rakul (+0,6)
Kæmpe tillykke til vinderen Henriette86 med et flot vægttab på 2,6 kilo..
og stort tillykke til I/ vi andre tabere og deltagere det er bare flot...
Håber det er ok jeg møver mig lidt ind på Marias område, men jeg synes det er trist hvis det hele skulle gå istå... vi ved jo af gode grunde ikke hvorlænge eller hvorfor Maria ikke kan være aktiv... håber snart hun kommer tilbage.
Der er nogle stykker som har skrevet vægt ind der ikke er på listen ovenover, men da jeg ikke har haft nogle af deres tidligere oplysninger er det svært at føre dem på.
Omalley er ny... velkommen i tråben:-)
Justangel og Bonita kan selvfølgelig være med stadig fra næste uge
Undskylder på forhånd hvis der er nogle fejl:-)