Følg mine op- og nedture:^)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+mopsie
re: Følg mine op- og nedture:^)
Hvor der er vilje er der vej ;-)
Og jeg tror som dig at det vigtigste er troen på at det kan lykkes.
Vil se frem til at læse dine ugentlige opdateringer.
Og jeg tror som dig at det vigtigste er troen på at det kan lykkes.
Vil se frem til at læse dine ugentlige opdateringer.
13 år5. april 2011 kl. 22:06
bruger slettet
Følg mine op- og nedture:^)
Hej igen :^)
En uge er gået, og jeg er blevet 1,8 kg lettere.
Jeg er nu gået fra 86 kg til 84,2 kg.
YES god start!
Jeg har fået dyrket motion hver dag, og jeg har spist sundt hele ugen, men uden at sulte mig.
Jeg tror jeg har lært at kende forskel på sulten og lækkersulten, og det tror jeg kan hjælpe mig med at tabe mig.
Nu må jeg bare indstille mig på, at jeg ikke vil tabe mig ligeså meget i denne uge. Både fordi man altid taber sig mest i starten, men også fordi, jeg i denne uge skal til både en fest og en fødselsdag! Jeg må prøve at holde mig fra lækkerierne:^)
Knus Mette
En uge er gået, og jeg er blevet 1,8 kg lettere.
Jeg er nu gået fra 86 kg til 84,2 kg.
YES god start!
Jeg har fået dyrket motion hver dag, og jeg har spist sundt hele ugen, men uden at sulte mig.
Jeg tror jeg har lært at kende forskel på sulten og lækkersulten, og det tror jeg kan hjælpe mig med at tabe mig.
Nu må jeg bare indstille mig på, at jeg ikke vil tabe mig ligeså meget i denne uge. Både fordi man altid taber sig mest i starten, men også fordi, jeg i denne uge skal til både en fest og en fødselsdag! Jeg må prøve at holde mig fra lækkerierne:^)
Knus Mette
13 år12. april 2011 kl. 17:58
bruger slettet
Tillykke, tillykke sikke en dejlig start... det skal da nok lykkedes:-)
13 år13. april 2011 kl. 06:10
katzen (slettet)
Tillykke med den flotte start!!! Det er super motiverende og dejligt, når tallet på vægten ryger nedad.
Keep up the good work :)
Katzen (tråd: Vejen til et godt liv)
Keep up the good work :)
Katzen (tråd: Vejen til et godt liv)
13 år13. april 2011 kl. 10:48
calcit
Tillykke med starten. og projektet.....Calcit.
13 år13. april 2011 kl. 11:17
Jeg vil veje und 70 kilo 1. August.
Jeg har lavet et delmål, som lyder 73 kilo inden sommerferien.
Min vægt ligger pt. 86 kilo, og jeg er 175 cm høj, så der skal jo en del kilo af!
Nårhh...det var jo målet. Det er også den nemme del. Nu kommer den svære...rent faktisk at udføre målet!
Men jeg er opsat på det, og jeg tror på, at det kan lykkes. Det er det allervigtigste:^)
Jeg har tænkt mig at skrive herinde ca. en gang om ugen, for at gøre status.
Jeg håber, denne tråd kan hjælpe mig til at holde min motivation oppe, og måske også jeres;-)
I er velkomne til at dele ud af jeres erfaringer og fortælle hvordan det går i jeres kamp mod et lavere ciffer på vægten.
Knus Mette