#2 af pila (slettet)
sahins personlige tråd
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+pila (slettet)
re: sahins personlige tråd
Velkommen i forummet.
Jeg håber du bliver mindst lige så glad for at være herinde, som jeg er.
Tillykke med beslutningen om at ændre dit liv. Glæder mig til at følge dig fremadrettet.
Pia (Ny tråd. Ny energi)
Jeg håber du bliver mindst lige så glad for at være herinde, som jeg er.
Tillykke med beslutningen om at ændre dit liv. Glæder mig til at følge dig fremadrettet.
Pia (Ny tråd. Ny energi)
13 år4. april 2011 kl. 18:02
veile
Velkommen til. Det er et super værktøj til vægttab. Man bliver afhængig og kan blive helt panisk hvis madital en sjælden gang ikke lige virker ;-)
13 år5. april 2011 kl. 12:21
Store_Michael (slettet)
Bestemt velkommen til.
Jeg er helt enig med Veile..
Man bliver meget hurtig hooked herinde, så husk at sætte æggeuret hvis du har noget på kogepladen medens du sidder på madital :-)
Jeg er sikker på du nok skal komme dig..
Vi siger i hvertfald held og lykke og velkommen til :-)
Mvh
Michael (med tråden Sømand i knibe)
Jeg er helt enig med Veile..
Man bliver meget hurtig hooked herinde, så husk at sætte æggeuret hvis du har noget på kogepladen medens du sidder på madital :-)
Jeg er sikker på du nok skal komme dig..
Vi siger i hvertfald held og lykke og velkommen til :-)
Mvh
Michael (med tråden Sømand i knibe)
13 år5. april 2011 kl. 20:34
Jeg har nu i ca. to uger læst i dette forum, og i gennem jeres personlige tråde er jeg blevet topmotiveret til også at tabe mig.
Jeg synes det er super fedt med forskellige menneskers forskellige historier, og jeg vil også være een, som forhåbentligt kommer til at motivere andre.
Så her kommer der lidt om mig:
Jeg er 24, er mor til to og er pt på barsel. (regner med at studere efter sommer)
Min øjenåbner for at tabe mig var mine ventebukser jeg brugte indtil sidste uge, selvom min datter er fyldt 6 mdr. :S Ja, i seks mdr EFTER fødsel har jeg gået i ventebukser, fordi jeg simpelthen ikke kunne føle mig tilpas i andre bukser, med denne store mave som jeg nu har. Og jeg nægtede lidt at komme ind i str 46-48.
Lidt om min vægt:
I starten af min første graviditet var jeg 70 kg, ( længere nede har vægten aldrig været) og den endte så på 93 kg før fødsel. Efter fødslen kom jeg ned på 83, og i løbet af de næste 5-6 mdr var jeg allerede faldet til 74kg.
Meeenn, denne gang gik det altså ikke sådan... desværre. Min vægt før fødsel kom op på lige præcis 100, og efter fødsel kom den ned på 93. Jahh, så denne her gang havde jeg lidt mere at gøre med :((
Nåh men, som tidligere skrevet, har jeg fulgt med her i forum i nu ca. 14 dage, samtidig med at jeg selv også har været på kur.
I øjeblikket vejer jeg 87,7 kg, og vil meget gerne tabe mig helt ned til mindst 75.
Mit første delmål er 85, dernæst 80 og til sidst 75kg.
Grunden er for det først mit udseende som jeg er meget utilfreds med og ikke mindst fordi det påvirker mig utroligt meget psykisk. Samtidig vil jeg hellere være en frisk mor i modsætning til den altid trætte og kedelige mor jeg er i øjeblikket.
Jeg håber ikke det er blevet for rodet med mit indlæg. Glæder mig til at være med i jeres "taberhold" :)
mvh SH