#2 af Frandsen1987 (slettet)
UGENS TABER (uge 13)
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Frandsen1987 (slettet)
re: UGENS TABER (uge 13)
Sikke nogle flotte resultater for ugen. Og stort tillykke til morfologi og kontakten :)
13 år1. april 2011 kl. 08:46
Omalley
Vi ændre lige vores veje dag fra fredag til torsdag, og så sætter jeg lige mobilen til at minde mig om det. Så jeg husker at få det indreporteret. Jeg regner med at vi (min kæreste og jeg) gerne vil starte næste torsdag, så er vi kampklar :)
Jeg fik vist ikke besvaret mine spørgsmål i den tråd for 14 dage siden.
1. Til hvem og hvordan tilmelder vi os.
2. Til hvem og hvordan indsender vi vores vægt.
Det er sikkert ikke de samme spørgsmål som sidste gang.
Jeg fik vist ikke besvaret mine spørgsmål i den tråd for 14 dage siden.
1. Til hvem og hvordan tilmelder vi os.
2. Til hvem og hvordan indsender vi vores vægt.
Det er sikkert ikke de samme spørgsmål som sidste gang.
13 år1. april 2011 kl. 08:50
Justangel (slettet)
Jeg er Omalleys kæreste og jeg vil gerne være med, vi ved det med tilmeldingsfristen, så vi melder os til nu og er med ugen efter.
Jeg vil gerne tabe en del, så denne konkurrence vil nok være rigtig god for mig :D
Jeg vil gerne tabe en del, så denne konkurrence vil nok være rigtig god for mig :D
13 år1. april 2011 kl. 09:04
Kontakten
Takker mange gange.....
jeg er top motiveret, og håber at jeg også i næste uge, kan være en ægte "taber" ;o)
jeg er top motiveret, og håber at jeg også i næste uge, kan være en ægte "taber" ;o)
13 år1. april 2011 kl. 09:24
vestrup
Tillykke morfologi og kontakten - super flot tab i har præsteret i denne uge.
Omalley og justangel: mariap opretter hver torsdag en tråd, hvor i skal skrive jeres vægt, ikke angive tab eller noget, bare vægten. Så samler hun tallene samme og fredag kommer så en tråd med ugens taber.
Skal I være med i denne uge, skal hun have jeres vægt fra i går. Måske i bare kan skrive dem i denne tråd, men er ikke sikker?
Vivika
Omalley og justangel: mariap opretter hver torsdag en tråd, hvor i skal skrive jeres vægt, ikke angive tab eller noget, bare vægten. Så samler hun tallene samme og fredag kommer så en tråd med ugens taber.
Skal I være med i denne uge, skal hun have jeres vægt fra i går. Måske i bare kan skrive dem i denne tråd, men er ikke sikker?
Vivika
13 år1. april 2011 kl. 09:27
guest
Tak til Maria for det store arbejde at afholde konkurrencen! Det er meget motiverende og en stor hjælp - så tak fordi jeg må være med!
Stor til lykke til vinderne morfologi og kontakten og til alle de andre dygtige tabere! Glad hilsen Solakka
Stor til lykke til vinderne morfologi og kontakten og til alle de andre dygtige tabere! Glad hilsen Solakka
13 år1. april 2011 kl. 10:18
bruger slettet
Jeg skynder mig lige at rette min tastefejl, så kontakten er alene på førstepladsen...
jeg fik skrevet 104,2 kilo men det var 104,3 kilo jeg vejede så undskylder duknakket mange gange...
Håber I kan tilgive mig:-)
Jeg synes det er nogle rigtig flotte vægttab næsten hele linien over og jeg synes det er fantastisk så mange der vil lege med;-)
Kæmpe tillykke til kontakten med en flot førsteplads:-)
og tillykke til vi andre tabere og deltagere, god kamp til næste ryk nedad:-)
Vil lige minde dig om Maria at indskrivningen næste uge bliver på den nye vægt... som vejede mig til 103,7 igår.
jeg fik skrevet 104,2 kilo men det var 104,3 kilo jeg vejede så undskylder duknakket mange gange...
Håber I kan tilgive mig:-)
Jeg synes det er nogle rigtig flotte vægttab næsten hele linien over og jeg synes det er fantastisk så mange der vil lege med;-)
Kæmpe tillykke til kontakten med en flot førsteplads:-)
og tillykke til vi andre tabere og deltagere, god kamp til næste ryk nedad:-)
Vil lige minde dig om Maria at indskrivningen næste uge bliver på den nye vægt... som vejede mig til 103,7 igår.
13 år1. april 2011 kl. 10:24
chardotte (slettet)
Kæmpe tillykke til Kontakten!
Og alle andre tabere - det er sørme nogle flotte vægttab denne uge! Virkelig imponerende! Alle kan give sig selv et stort klap på skulderen!
Og jeg vil også sige tak til Mariap for det store arbejde! Med alle os nye er vi ved at være mange :-)
Og alle andre tabere - det er sørme nogle flotte vægttab denne uge! Virkelig imponerende! Alle kan give sig selv et stort klap på skulderen!
Og jeg vil også sige tak til Mariap for det store arbejde! Med alle os nye er vi ved at være mange :-)
13 år1. april 2011 kl. 12:34
hls1974 (slettet)
Jep, tilslutter mig koret og siger tillykke til kontakten :) Og tak til Maria! Dejligt at du gider - det er sådan en tråd som denne, der er med til at motivere mig og holde mig op på mit vægttab :)
13 år1. april 2011 kl. 13:35
Morfologi og kontakten begge med et flot vægttab på
2 kg. ! - Rigtig godt gået.
1.morfologi -2,0kg. ( i alt vægttab 4,7 kg )
2. Kontakten -2,0 kg. ( 2 )
3.henriette86 -1,7 kg. ( 1,7)
4.Chiffi -1,5 kg. ( +0,2 )
5.Frandsen1987 -1,1 kg. (2,7)
6.hls 1974 -1,1 kg.(1,6)
7.Fnugget - 1,1 kg.(1,1)
8.rakul -0,9 kg.(0,9)
9.pialad -0,6 kg.(2,2)
10. Vestrup -0,6 kg.(0,8)
11.mariap -0,5 kg.(0,5)
12.chardotte -0,4 kg.(2)
13.louise J -0,0 kg.(0)
14.biologi c +0,4 kg.(0,6)
15.meol +0,7 kg.(+0,2)
dem med samme vægttab på en uge er rækkenfølgen taget ud fra hvem der står øverst på min liste. hvis nogen skulle undres : )
vægtabet i alt (tal i parentesen) er jo ud fra hvor længe man har været med
så derfor kan der godt være ret stort forskel : ).
Nye uge 13:
Solakka 84,2 kg.
SAHIN 87,,9 kg.
BONITA 96 kg. ( vægttab 0,4 over 14 dage )
vægttab´s rekordenholderen på en uge er fortsæt
morfologi med hele 2,8 kg. -
så hvis der er nogen der vil gå efter den rekord er I velkommen, men så skal der vist knokles : ).
Dem der ikke er vendt tilbage med vægttal denne uge er:
bruger
cirkeline90
cykelhjul
dino30
Kram
maria