Virker NUPO?

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Virker NUPO?
Hej

Jeg har netop købt Nupo og vil høre, om der er nogen, der kan guide mig lidt? Kan man virkelig godt blive mæt af at spise Nupo produkterne? Og hvor stor eller lille effekt har brugen af Nupo i virkeligheden? Jeg hører, at man taber sig, men jeg synes det er svært at sætte sig et mål for, hvornår man er kommet ned på den ønskede vægt, hvis man bruger Nupo?

Håber der er nogen, der kan hjælpe mig :-)
13 år31. marts 2011 kl. 12:19
re: Virker NUPO?
Jeg synes ikke det er noget problem at blive mæt af produkterne, men lysten til alt det andet lækre mad forsvinder ikke!

For helt ærligt, så smager det sgu ikke så fandens fantastisk ;)
13 år31. marts 2011 kl. 12:42
Jeg synes fordelen er at så behøver jeg ikke gå i køkken eller kantine. Jeg er lige begyndt på Walking Lunch i stedet - 2 poser nupo og en gåtur på 2.4 km isf. kantinemad. Det har jeg tidligere (for lidt for længe siden) haft stor succes med.
13 år31. marts 2011 kl. 12:59
Jeg prøvede nupo kuren, men blev meget hurtigt træt af smagen og savnede noget at tygge i. Så fandt jeg på at blende en mango-vanille shake med 150-200 g. frossen frugt, og det smager bare så godt, at nu spiser jeg det med glæde hver dag. Jeg bruger som regel frosne hindbær og exotisk frugtmix, og af og til spicer jeg det lidt op med noget ingefær, frisk vanille eller mynte. Elsker det :D
13 år31. marts 2011 kl. 14:51
Nå ja - så kommer man jo op på 200 kcal istedet for de 110 der er i en portion nupo alene, men det må man så korrigere for i det samlede regnskab :)
13 år31. marts 2011 kl. 14:52
Og hvis man ikke indtager andet end NUPO og det antal måltider der anbefales er det kun godt, da et "rent" NUPO vægttab går alt for hurtigt og kanibaliserer alt for meget på muskulaturen i forhold til den mistede fedtmængde.
13 år31. marts 2011 kl. 18:27
Jeg bruger nupo en gang i mellem som mellem måltid, når sukker i blodet falder meget og der ikke er andet i nærheden.. Ellers bruger jeg den regel: Alt hvad naturen giver i føde, er okay at spise. Det der bliver "lavet i en fabrik" er forkert og skal man spise så lidt som muligt af. Har tabt med det principe snart 13 kg siden januar. manlger 19-20 kg. endnu.
13 år31. marts 2011 kl. 18:54
Jeg drikker NUPO hver morgen, det kan godt anbefales.

Jeg har været på ren nupo kur i efteråret, og det kan ikke anbefales. Jeg endte med at tage det hele på igen, og ret hurtigt :( Nu bruger jeg det. som sagt til morgenmad, og ellers så bruger jeg det til erstatning af måltider på dage (eller dagen efter), hvor jeg ved, at jeg skal "synde" med alkohol, mad mm. Desuden kan afhjælpe min enorme trang til chokolade, når det bliver den tid på måneden.
Chokolade shaken er min favorit, man skal under alle omstændigheder vende sig til smagen.

Held og lykke med tabet :)
13 år31. marts 2011 kl. 20:49

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...