6 kg på 8 uger

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

6 kg på 8 uger
Hej alle sammen :)

Jeg mangler godt nok lidt over 10 kg før jeg er hvor jeg gerne vil være, men jeg vil ikke sætte for høje forventninger til hvor hurtigt jeg kan tabe mig, og vil heller ikke tabe mig for hurtigt af sundhedsmæssige årsager.

Mit mål for nu er 6 kg på 8 uger, altså 3 kg om måneden.
Tænkte om der var nogen der var med på den, så vi kan rapportere til hinanden, og holde hinanden oppe på den måde.

Jeg er begyndt at veje mig to gange om ugen, da jeg bedre kan overskue det når der ikke går så lang tid imellem, og så falder jeg heller ikke så nemt i, når jeg har udsigten til en vejning om ikke ret lang tid. Mine vejedage ligger tirsdag og fredag.

Jeg vejer nu 70,6 og skal helst ned på de 60 i det store billede.

Håber der er nogen der er med på ideen :)
13 år30. marts 2011 kl. 11:12
re: 6 kg på 8 uger
Det virker fint og realistisk ....held og lykke med projektet...Calcit.
13 år30. marts 2011 kl. 11:21
enig med calcit! Meget godt og fornuftigt projekt. Jeg må dog melde pas - jeg skal tabe mig i en ruf af helbreds grunde. Så jeg kører et stramt projekt.
Måske skulle du sætte din tråd ind under en anden overskrift? Tænker at nogen som lige præcis ønsker at tabe 6 kg ( istedet for 27 kg) gerne ville følges ad med dig. Held og lykke med projektet! Solakka
13 år30. marts 2011 kl. 12:09
Uh jeg vil gerne være med her, men tråden burde nok flyttes til det andet forum? :-)
13 år30. marts 2011 kl. 15:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...