½Kg om ugen - uge 12

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

½Kg om ugen - uge 12
Så gik der endnu en uge - håber det kører for jer andre tabere :-)

Min vægt til morgen sagde 79,5, så nu rykker det da helt vildt :-)

81,5....80,8....79,5....

Det er 1,3 Kg i denne uge !!! :-)

13 år28. marts 2011 kl. 07:05
re: ½Kg om ugen - uge 12
Rigtig godt gået veile.

Jeg er helt vildt skuffet. Min vægt har været nede på 78,4 kilo i ugen der gik og i dag tog den så et hop opad og jeg vejer nøjagtig det samme som i sidste uge.

Jeg havde ellers sat mig et mål om at nå på 78 kilo på fredag, men det bliver nok lidt svært nu.

Og desuden så mener jeg ikke at vægthoppet var fortjent, men sådan går det nogle gange.
13 år28. marts 2011 kl. 07:12
det kører i slow motion 83,8 ugens tab er 0,4 kg.

Får for meget at spise og vand i benene jeg kom ikke

ned på bmi under 30 æv æv.

85,3....84,2....83,8

God dag til alle.
13 år28. marts 2011 kl. 08:56
Ej, hvor dejligt :-) Det er da bare lækkert, at det går så godt for dig ;-) Super flot!

Her hang jeg godt nok med næppet i går. Jeg havde taget 500 g på siden torsdagsvejningen, da jeg var på vægten igår :-( Og synes tilmed, at det var helt uforskyldt, kan simpelthen ikke ikke forstå det, da jeg virkelig havde sørget for at få masser af motion og det jeg stoppede i munden burde heller ikke kunne forårsage det :-S
Men ja, sådan går det jo nogen gange med vægttab.. :-)
Og så var jeg syg mandag-onsdag med op og diarre sidste uge, så det kan måske have gjort, at vægten viste mindre sidste uge, end den reelt var :-)
Havde så tabt mig 300 g i morges siden igår, da jeg lige skulle tjekke, om de 500 g kunne være rigtige. Så der er 200 g til, hvor jeg var sidste torsdag. Men tabte også 1,8 kg sidste uge, så i princippet er der som gennemsnit plads til det, men bittert er det, når jeg nu selv synes, at jeg har gjort det godt - men fortsætter i den gode ånd!
13 år28. marts 2011 kl. 12:35
Her går det faktisk rigtig godt. Selvom vægten svinger lidt op og ned. Men mandagstallene siger foreløbigt

91,0 ... 89,6 ... 88,6 ...

Så dvs. 1 kilo den sidste uge. Det er jeg godt tilfreds med - specielt efter at min vægt i tirsdags tog et hop op til 90,2 og jeg var ved at blive rigtig sur.
13 år28. marts 2011 kl. 14:28
Dagens vægt: 83,8 altså minus 1,1 siden sidste tirsdag.

Er meget meget tilfreds :)
13 år29. marts 2011 kl. 08:01
Sikke det går for de fleste af jer - det er skønt at se og stort tillykke!!!
Jeg har taget 0,5 kg på siden sidste uge, men jeg er alligevel nogenlunde tilfreds, da jeg har været på weekendtur til Barcelona. Så jeg er faktsik lidt lettet over, at det ikke er gået værre. Jeg smutter på ferie i tre uger på fredag, så jeg kommer til at springe over nogle uger, men jeg vender tilbage til denne tråd, når jeg kommer retur. Held og lykke til jer alle!
13 år29. marts 2011 kl. 12:35

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...