#2 af hls1974 (slettet)
ny her inde, ville lige sige hej og smide et par spørgsmål
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+hls1974 (slettet)
re: ny her inde, ville lige sige hej og smide et par spørgsmål
Velkommen til :) Håber du får glæde at sitet!
Mht motionen, skal jeg ikke gøre mig klog :) Men du kan evt. stille dit spørgsmål inde i det forum, der omhandler motion - så tænker jeg, at dem der ved en masse nemmere kan finde dit spørgsmål, og hjælpe dig :)
Mvh Hanne
Mht motionen, skal jeg ikke gøre mig klog :) Men du kan evt. stille dit spørgsmål inde i det forum, der omhandler motion - så tænker jeg, at dem der ved en masse nemmere kan finde dit spørgsmål, og hjælpe dig :)
Mvh Hanne
13 år20. marts 2011 kl. 18:13
bruger slettet
okai ja det havde jeg slet ikke set, tak for det :)
og ja, er allerede rigtig glad for denne side. syntes det er så godt at man kan tælle kalorier :)
og ja, er allerede rigtig glad for denne side. syntes det er så godt at man kan tælle kalorier :)
13 år20. marts 2011 kl. 19:09
calcit
den kur vil du ikke lægge den her. Måske kunne andre bruge lidt indput.....Calcit.
13 år20. marts 2011 kl. 21:47
solstråle1974
hej og velkommen til
håber at det hjælper på vægttabet
: )
Mari a
håber at det hjælper på vægttabet
: )
Mari a
13 år21. marts 2011 kl. 00:02
jeg er en pige på 25 år. jeg er 1,83 og vejer 98 øv øv
Jeg er lige begyndt på et kursus og der var der en dame der sagde at hun havde tabt sig 11 kg på 13 dage med en kur. Så det skulle jeg da prøve, men puha den er hård.
Det er en såkaldt protein kur som skal sætte forbrændingen i gang. Jeg har dog tilføjet 2 mellem måltider bestående af grove grøntsager og protein fsk rejer.
Jeg har 1 dag prøvet at følge kuren helt præsis og der tabte jeg 400 gr. og så næste dag med mellem måltider tabte jeg 600 gr det vil sige jeg har tabt 1 kg på 2 dage hurra hurra :)
der er nu 10 dage tilbage af kuren og min plan er så at begynde på Lene Hansson´s forny dit liv på 8 uger. den har jeg fulgt for 5 år siden og der tabte jeg mig 14 kg på 9 uger...... som så alle er kommet tilbage + nogle ekstra :(
Jeg begyndte at blive overvægtig for 7 år siden da jeg fik en kæreste. Så det er altså kæreste fedt jeg har fået mig. Nu har jeg så (igen) lært at jeg ikke kan tåle og side i sofaen hele dagen og spise slik :(
Jeg motionere 4 gange om ugen. Men har valgt at øge det samtidig med jeg hele dagen har ur på med kalorie forbrænding.
Mit spørgsmål er så : Hvis jeg hver morgen tager op i centeret og styrketræner i ca 30-40 min og så 4 gange om ugen om aftenen tager i centeret for at konditræne, er det for meget?
Jeg tænker på det med at musklerne skal have så og så meget hvile?
jeg ved godt det er en klassiker men det er snart sommer og jeg føler jeg har lidt travlt hvis i forstår. Lige nu bruger jeg 44 og vil gerne ned i en 40 så jeg kan føle mig tilpas i let sommertøj.
Håber der er nogle derude der kan svare på mit trænings spørgsmål