UGENS TABER (uge 11)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

UGENS TABER (uge 11)
Stort TILLYKKE til Bruger - som er ugens taber med hele 1,8 kg. vægttab. flot.

Her er navne på resten af holdet samt nye : )

MORFORLOGI -,01
MARIAP -0,5
BOLOGI C -0,9
FRANDSEN 1987 +1,1
MEOL +1,4
CHIFFI -1,1
BONITA -0,6
verdier -0,8
bruger -1,8

NYE :
pilad
Chardotte
hls1974
calit
vestrup
linedanserpigen
vivlun

Bruger - du kan med stolthed kalder dig uges taber : ).

Dem som ikke har svaret tilbage inden 22 igår er ikke med på listen. - De nye er selvfølgelig med næste torsdag - kommer der flere til - så kan de selvfølgelig først komme med fra torsdag - så det er ens for alle med en uge : ).

Godt vi er så mange : ).

Kram Maria

Chardotte
hls1974
calit
vestrup
linedanserpigen
vivlun
13 år18. marts 2011 kl. 10:06
re: UGENS TABER (uge 11)
Den fik taget ekstra navne med forneden - det er en fejl - kunne hellere ikke forstå hvor de blev af da jeg kopieret dem første gang : ).
13 år18. marts 2011 kl. 10:07
Hej
Jeg har ikke brugt forummet herinde ret meget, jeg var lige inde og kigge hvad det gik ud på, da jeg faldt over dette indlæg.

Jeg synes at det lyder enormt spændende, og har lige nogle spørgsmål.

1. Hvordan tilmelder jeg mig
2. Hvem giver jeg besked om min vægt
3. Min vægt i torsdags var 106,3. Duer den eller skal jeg vente med start til næste uge, da min vægt er indgivet efter torsdag kl 22.

Jeg vil holde øje med denne tråd, hvis jeg kan finde et sted at abbonere på den.
13 år18. marts 2011 kl. 11:16
STOOOORT Tillykke til Bruger virkelig flot gået på en uge. Du kan i hvert fald godt være stolt af at være ugens taber :)

Maria jeg tror lige du skal skifte fortegn foran mine tal. Jeg startede på 86,2 kg. den 03.03 og vejede igår 85,1 Kg. Jeg blev helt bange da jeg så der stod + jeg kunne slet ikke forstå det, synes jo det var gået fint den sidste uges tid, så jeg måtte lige ind og tjekke den gamle tråd så jeg var sikker på, at jeg ikke gik og snød mig selv.
13 år18. marts 2011 kl. 11:26
Ja, stort tillykke:) Det er sgu flot kæmpet. Keep up the good work. Men hvis du er ugens taber, så må jeg være ugens vinder. Øv! Næste uge vil jeg være i top 5! Bare kom an;)
13 år18. marts 2011 kl. 11:30
Frandsen1987 du har da helt ret med at det er det forkerte fortegn der er kommet på for i regnearket står du også med et vægttab på -1,1 og ikke plus. - Så det beklager jeg - men godt at vægten viser noget andet : ).

Kram

Maria
13 år18. marts 2011 kl. 19:20
Omally - velkommen til -

Jeg laver en undtagelse om at tage dig med i denne omgang - bare du svare tilbage torsdag med dit vægttab : ).

Du skriver det vægten viser i den tråd jeg opretter på næste torsdag. Jeg har noteret alle der har skrevet at de ville være med. og så fredag morgen annonceres ugens taber

så pøj pøj til alle : )

13 år18. marts 2011 kl. 19:24
Godt gået Bruger - og jer andre, både dem med minus og dem med plus i vægten. At I skriver her på trods af vægten er gået op må jo være fordi I ikke har givet op - så lad os arbejde på at blive sundere og lettere sammen.

En rigtig god weekend til jer alle
Vivika
13 år18. marts 2011 kl. 20:42
Kæmpe tillykke Bruger:-)
jeg bukker ydmygst:-)
og selvfølgelig til vi andre tabere, må vi give kamp til stegen næste torsdag...
held og lykke og stort velkommen til alle de nye deltagere:-)
13 år19. marts 2011 kl. 08:33
tak skal i ha
så er det alligevel værd at kæmpe
jeg synes det har været rigtigt
hårdt her i week enden
vi har været til stor fest- det er ikke
nemt når man er på kur
13 år19. marts 2011 kl. 18:06

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem