#2 af hls1974 (slettet)
Lullebabs tråd
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+hls1974 (slettet)
re: Lullebabs tråd
Velkommen til! Skønt når nye ansigter præsenterer sig selv og deres historie :)
Håber du får nogle gode måneder herinde
Mvh hanne
Håber du får nogle gode måneder herinde
Mvh hanne
13 år17. marts 2011 kl. 13:28
Louise J (slettet)
Velkommen til..
Du har d aogså haft brug for at fokusere andet sted end lige på vægten.. Godt du er tilbage i kampen :)
God fornøjelse med vægttabet
Du har d aogså haft brug for at fokusere andet sted end lige på vægten.. Godt du er tilbage i kampen :)
God fornøjelse med vægttabet
13 år17. marts 2011 kl. 14:10
lullebab (slettet)
Nå så havde jeg lige en helt fantastisk/forfærdelig weekend :0) Manden og jeg tog ud og spise, lækker middag med vin, cocktails bagefter som førte til øl og senere til en tur på Burger King (ups, hihi ca 4500 kcal på 1DAG)... Lørdagen ca 2500 kcal pga pizza (igen UPS) og så is ude ved svigerforældrene idag (I guder stopper mit synderi aldrig).... Imorgen er det tilbage på kuren.... jeg fortryder faktisk ikke min weekend for at være helt ærlig, for så ville der jo slet ikke have været nogen ide med at indtage så mange kcal... Jeg er mere sådan at sket er sket og fra imorgen er jeg tilbage på rette spor:0)
13 år20. marts 2011 kl. 20:23
Jeg er 23, på barsel men studerer stadig og er i øjeblikket igang med min bachelor-opgave mens jeg går hjemme med min lille guldklump på næsten 6 måneder, Isabella.
Jeg har altid været tung, jeg har ihvertfald altid været større end mine veninder, men de har så også altid haft et bmi på ca 18-19 stykker. Jeg har altid syntes at jeg var rigtig stor, selvom jeg brugte en str 38 i bukser i 3.g som jo egentlig er meget normalt... Efter jeg mødte min forlovede sneg der sig yderligere ca 8 kg på. Før min graviditet tabte jeg mig 7 kg, men i graviditeten nåede jeg helt op på en slutvægt på 104 kg (OMG) hvilket betød en vægtøgning på 17 kg. Jeg tabte desværre kun 10 under fødslen, og da min datter startede ud med underernæring, kolik og noget fastlåst i ryggen var det en lidt hård start, hvilket betød at jeg spiste ca 1 gang i døgnet, hvor jeg spiste et bjerg mad, og der var slet ikke tid til at tænke på sund mad. Så kom jul, og så lige efter barnedåb....
Men, for en måned siden ca. bestemte jeg at nu var det slut, alle mine dårlige undskyldninger er væk; jeg har en dejlig nem datter, en forlovet som hjælper og støtter mig, og tid til at planlægge og lave lækker, sund mad :0)
Jeg startede på 95,2 og vejer nu 93,8.... Selvom det kun er et lille vægttab er jeg egentlig meget stolt for jeg har altid problemer med at tabe mig, det går langsomt trods jeg ikke så ofte synder og egentlig ikke er så tosset med kage, søde sager og chokolade... Lige alkohol er jeg ikke klar til helt at ligge på hylden, specielt fordi jeg har været foruden det siden august 2009 :0)
Jeg har et mål som egentlig siger 10 kg inden juni men det er kun fordi at jeg ved jeg skal yde mere for at tabe mig end så mange andre... Mit egentlige mål er 5 kg, men så hvis jeg taber mig et kg mere så er det jo bare fantastisk....