#2 af hls1974 (slettet)
Bare jeg når det!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+hls1974 (slettet)
re: Bare jeg når det!
Velkommen :)
Måtte lige smile af sætningen i den første linie - det kom til at lyde som om du var gift med dine 3 store sønne *G*
Håber du får nogle gode måneder her på Madital
Mvh Hanne
Måtte lige smile af sætningen i den første linie - det kom til at lyde som om du var gift med dine 3 store sønne *G*
Håber du får nogle gode måneder her på Madital
Mvh Hanne
13 år17. marts 2011 kl. 13:25
Louise J (slettet)
Hanne, jeg måtte også lige læse den linie een gang til *G*
Velkommen til 2012 :) Jeg har også selv lige opstartet en tråd, men ahr været her i ca ½ år..
Du lyder som en meget viljefast pige, og det har jo lykkedes før. Det handler vel bare om at holde fast i de gode vaner og blive ved med at bevæge dig (8-10 km er godt nok også et stykke vej at gå ;) )
Lykke til herfra :D
Velkommen til 2012 :) Jeg har også selv lige opstartet en tråd, men ahr været her i ca ½ år..
Du lyder som en meget viljefast pige, og det har jo lykkedes før. Det handler vel bare om at holde fast i de gode vaner og blive ved med at bevæge dig (8-10 km er godt nok også et stykke vej at gå ;) )
Lykke til herfra :D
13 år17. marts 2011 kl. 14:07
2012 (slettet)
Hej igen....Det var godt nok en uheldig formulering. Jeg er selvfølgelig ikke gift med mine sønner, men med en dejlig mand. Tror lige teksten må gennemlæses en ekstra gang næste gang jeg smider et indlæg på!!!
13 år17. marts 2011 kl. 17:12
2012 (slettet)
ØV!!!!
Øv, så fik jeg ødelagt mange ugers fine madplaner. Jeg spiste adskillige skiver brød, slik og alt muligt andet. Jeg sidder og planlægger fødselsdag for min mand, og det var altså for meget... ved jo godt at det var dumt at kigger kageopskrifter. Nå, jeg må snuppe nogle dage på NUPO, for at få det slettet, så jeg tror ikke jeg går på vægten før næste lørdag, kan ligesom ikke klare at vægten SLET ikke har flyttet sig.
Glæder mig til det gode vejr, som skulle være på vej, det er jo ikke særlig sjovt at vade rundt i regnvejr. God weekend.
Glæder mig til det gode vejr, som skulle være på vej, det er jo ikke særlig sjovt at vade rundt i regnvejr. God weekend.
13 år18. marts 2011 kl. 09:28
Nu sidder jeg så med 11,4 kg blæver for meget, fordelt på min 176 cm lange krop, øv øv men sådan noget sker altså når livet udfordrer... selv den mest standhaftige. Jeg er banket helt tilbage hvad motion angår, fordi jeg blev kørt ned sidste år, og har gennemgået en del operationer i skulderen. Jeg går dog 8-10 km næsten hver dag.
Vægttabet går dog usandsynligt langsomt, taber mig 300 gram den ene uge og 700 gram den næste, der skal godt nok både en utrolig viljestyrke og motivation til, for at holde gejsten, MEN jeg vil altså ned på 72 kg igen.
Jeg har målt min fedtprocent til 39 % GISP & GYS, det er ikke noget rart billede, jeg håber at lande på 22 %... lyder det ikke realistisk? Jeg indtager ca. 1200 kcal dagligt, og synes at kalorierne hurtigt løber op, madital er virkelig et godt redskab til at få styr på indtaget.
Jeg vejer mig om lørdagen, og krydser alt hvad jeg har, for at vægten er faldet på lørdag, jeg har 76 dage tilbage, i forhold til mit første mål, men kan se at det bliver mere og mere urealistisk at det lykkes.
Nok om mig, jeg vender tilbage på lørdag. Tak for alle de inspirerende indlæg, det er dejligt at være i samme båd med samme dumme problem!