#2 af Louise Troldhede (slettet)
½ Kg om ugen - slut på den 10. uge
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Louise Troldhede (slettet)
re: ½ Kg om ugen - slut på den 10. uge
Uha jeg bliver glad den dag der står 8 som det første på min vægt. Men kun 5 kg. mere så når jeg 90.
Har ikke før nu tænkt over at herinde er det godt at være taber :)
Synes det er super sejt at det går så godt for dig. Også selvom det er små skridt, hellere det end kæmpe skridt og huden ikke kan følge med. Vi vil jo godt være både slanke og smukke at se på :)
Har ikke før nu tænkt over at herinde er det godt at være taber :)
Synes det er super sejt at det går så godt for dig. Også selvom det er små skridt, hellere det end kæmpe skridt og huden ikke kan følge med. Vi vil jo godt være både slanke og smukke at se på :)
13 år14. marts 2011 kl. 09:32
Elmann (slettet)
Vægtøgning på 500 gram, hvilket skyldes massiv overspisning i sidste uge. Men jeg har dog været højere oppe end det, så kurven er nedadgående igen.
Jeg har fået hjælp til roden om problemet, så nu burde det lykkes...
Jeg har fået hjælp til roden om problemet, så nu burde det lykkes...
13 år14. marts 2011 kl. 09:58
KarinaHadsten (slettet)
Må jeg hoppe med på denne her (... igen hedder det vist - tror jeg var med til at starte den op i sin tid, hvor jeg syntes 1 kilo om ugen var for meget)?
Jeg har været på madital lidt on-off - mest off den seneste tid, men nu må jeg altså indse at det med maden kan jeg altså ikke kontrollere så godt uden madital.
Jeg starter ud med en vægt på 91 og den skal bare hurtigst muligt under de 90, for det er godt nok en træls grænse at være kommet over.
Jeg har været på madital lidt on-off - mest off den seneste tid, men nu må jeg altså indse at det med maden kan jeg altså ikke kontrollere så godt uden madital.
Jeg starter ud med en vægt på 91 og den skal bare hurtigst muligt under de 90, for det er godt nok en træls grænse at være kommet over.
13 år14. marts 2011 kl. 10:31
calcit
1.2 kg lettere trods noget rødvin....
13 år14. marts 2011 kl. 11:21
bruger slettet
Dårlig uge for mig igen. Min motivation er meget lav og jeg ved ikke helt hvad jeg skal gøre. Jeg har dog tabt 3OO gram så vægtmæssigtet det heldigvis ikke helt skidt.
13 år14. marts 2011 kl. 20:11
Frandsen1987 (slettet)
Det har været en skidt uge for mit vedkommende. Den har budt på +800 g. har været i byen hver dag siden torsdag. Nu er det heldigvis slut så nu kan den få en ordentlig skalle igen.
Tillykke til jer andre.
Tillykke til jer andre.
13 år15. marts 2011 kl. 08:03
PigeKbh (slettet)
Pyh, det er noget sjovere for mig at melde ind denne uge, end det var sidste uge, hvor jeg havde taget 1 kg på. Jeg har virkelig strammet op på kosten i denne uge, og det er lykkedes mig at smide 2 kg.
78 kg -> 77,5 kg -> 78,5 kg -> 76,5 kg
Så nu er gennemsnittet tilbage på 0,5 kg om ugen, og jeg har fået vendt den uheldige drejning min vægt tog i sidste uge.
78 kg -> 77,5 kg -> 78,5 kg -> 76,5 kg
Så nu er gennemsnittet tilbage på 0,5 kg om ugen, og jeg har fået vendt den uheldige drejning min vægt tog i sidste uge.
13 år15. marts 2011 kl. 09:17
Vægten til morgen siger 81,5, så jeg har tbat 200g den sidste uge.
86,7....86,6....86,2....85,4.....84,6....85,0....84,7....84,1....83,1....81,7....81,5
Set over de sidste 10 uger er det et gennemsnit på 520g
Det er lige til øllet, men OK :-)
Hvis jeg kan gentage succesen de næste 10 uger burde jeg veje ca. 76Kg d. 23. maj (uge21) Måske lidt snyd at fremskrive vægttabet på den måde, men jeg synes det er motiverende at minde mig selv om at det bliver til mange kilo selv om det går langsomt.
Håber det går godt for alle jer andre tabere ;-)