Ny herinde :) + gode tips

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny herinde :) + gode tips
Hejsa alle sammen :) -Jeg er en frisk pige på 17, Syntes det er kanon fedt der er en gratis side hvor man kan holde styr på sine kcal, og se hvad man spiser. Først i Januar ophørte mit abonnement hos en anden kalorieberegner på 10 uger, Jeg tabte mig 4 kg, og har holdt vægten! Jeg startede i fitnessdk, får et år siden fordi jeg stoppede med at ryge, og jeg begyndte at tage på - ER STADIG RØG FRI!! - jeg syntes vægten går meget meget langsomt ned, jeg Går i fitness 2 - 3 gange om ugen, er begyndt at løbe 3 gange om ugen igen + Jeg har en hest som jeg rider 1 time og 30 minutter som jeg rider 4- 6 gange om ugen! ( Rider dressur, på La plan + Sværere øvelser) Jeg rider altid igennem så jeg sveder mindst lige så meget som min lille hyp :) --- Jeg håber nu at det er program kan hjælpe mig med at få motivationen igen så jeg kan komme ned at veje 60 kg. Nogle der har nogle sunde tips i baglommen, som de vil dele med mig? Mange hilsner Jeanett
13 år13. marts 2011 kl. 20:17
re: Ny herinde :) + gode tips
Velkommen til - og tillykke med det røgfri liv :)
Du lyder til at dyrke godt med motion, og det er jo en rigtig god start :)
Af hvad jeg kan se på din dagbog for i dag, har du ikke tastet alt din mad ind - dette kan være en rigtig god idé, om ikke andet så i noget tid, så du kan finde ud af, hvor meget du egentligt spiser og hvor 'sundt'. At veje det er selvfølgelig bedst, men ellers er gæt også okay :)
Når du så har tastet ind for en uge eller to, bliver det nemmere at se hvor du kan sætte ind for at spare nogle kalorier ;)
13 år13. marts 2011 kl. 22:02
Tak, syntes det er lidt svært :/ - Nu her til aften lavede min mor en pastaret med, løg sådan noget tomatsovs og medister fra i går :) tog ikke mere en 150 g ? Hvordan får jeg det skrevet ind??
13 år14. marts 2011 kl. 20:22
Du kan spørge din mor hvad hun har puttet i (ca-tal er også en start), og så gå ind under 'mad' -> 'ny opskrift' og indtaste den der.. Når du så går ind og søger, når du skal indtaste mad, kan du bare søge på det navn du gav den og indtaste hvor meget du fik :)
13 år15. marts 2011 kl. 10:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...