når maven ikke vil ha flere grøntsager
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+Trif
re: når maven ikke vil ha flere grøntsager
Kan du ikke forsøge med andre grøntsager?? Nu kan jeg ikke huske hvad der er i den suppe - men det kan vel også være andet din mave brokker sig over??
Hvad spiser du ellers???
Hvad spiser du ellers???
13 år13. marts 2011 kl. 17:34
bruger slettet
Hej Maeddi
Tillykke med dit flotte vægttab ;=)
Er det den suppe med hvidkål, chili,tomat osv ? ´Hvis det er den jeg tænker på, følger du så kuren der følger med ? Eller spise du kun suppe ?
Måske din krop lige skal vænne sig til, at fordøje rigtig kost igen ;=) Du kan jo slet ikke dække kroppens behov med kun slankesuppe ;=)
Er det ikke fint nok at tabe omkring et kg om ugen, det er det sundeste vægttab ? Eller hvad er din målsætning?
Hvis du virkelig kun er til flydende kost, så er der nuposystemet - det dækker dit behov for vitaminer, mineraler osv. Men det er ret bekosteligt. Helt personligt er jeg til sund varieret kost, i begrænset mængder - hvor der er plads til lidt usundt også i begrænset mængder.
Du skriver, at du har en slidt hofte hvad giver det af begrænsninger ? Kan du gå ture ? Eller evt. øvelser liggende på gulvet ?
Mvh
Mvh.
Tillykke med dit flotte vægttab ;=)
Er det den suppe med hvidkål, chili,tomat osv ? ´Hvis det er den jeg tænker på, følger du så kuren der følger med ? Eller spise du kun suppe ?
Måske din krop lige skal vænne sig til, at fordøje rigtig kost igen ;=) Du kan jo slet ikke dække kroppens behov med kun slankesuppe ;=)
Er det ikke fint nok at tabe omkring et kg om ugen, det er det sundeste vægttab ? Eller hvad er din målsætning?
Hvis du virkelig kun er til flydende kost, så er der nuposystemet - det dækker dit behov for vitaminer, mineraler osv. Men det er ret bekosteligt. Helt personligt er jeg til sund varieret kost, i begrænset mængder - hvor der er plads til lidt usundt også i begrænset mængder.
Du skriver, at du har en slidt hofte hvad giver det af begrænsninger ? Kan du gå ture ? Eller evt. øvelser liggende på gulvet ?
Mvh
Mvh.
13 år13. marts 2011 kl. 18:55
Ripley (slettet)
Hvis det er den suppe der går under navnet "Hvidkålskuren" eller "Suppekuren" er det en rigtig dårlig måde at tabe sig på. Efter min mening endnu end hoppe-over-hvor-gærdet-er-lavest kur. Suppen sætter din forbrænding kunstigt op og når du så stopper din kur skal du leve totalt fanatisk for at holde vægten nede.
Kuren er en lynkur men er ikke sund for kroppen over en længere periode. Jeg gætter på din krop nu begynder at gøre oprør, fordi din kost ikke er varieret nok.
Jeg har selv fulgt kuren en uge og resultatet fornægter sig ikke... men så snart jeg stoppede, begyndte jeg at tage på - endda selvom jeg ikke spiste flere kalorier end jeg må. Det var lidt skræmmende.
Jeg ender altid med at komme tilbage her til madital.dk når jeg har nogle kilo jeg skal af med. Den bedste måde at tabe sig på er den langsomme (1 kilo per uge) og så ellers bare spise sundt og tælle kalorier.
Kuren er en lynkur men er ikke sund for kroppen over en længere periode. Jeg gætter på din krop nu begynder at gøre oprør, fordi din kost ikke er varieret nok.
Jeg har selv fulgt kuren en uge og resultatet fornægter sig ikke... men så snart jeg stoppede, begyndte jeg at tage på - endda selvom jeg ikke spiste flere kalorier end jeg må. Det var lidt skræmmende.
Jeg ender altid med at komme tilbage her til madital.dk når jeg har nogle kilo jeg skal af med. Den bedste måde at tabe sig på er den langsomme (1 kilo per uge) og så ellers bare spise sundt og tælle kalorier.
13 år13. marts 2011 kl. 20:16
biologi c
tillykke med dit vægttab.
-23kg er flot
jeg tror din krop ville havde godt af en pause fra suppen.
prøv at spise alm. grøntsager. især dem der kan købes i frostposer med 25 gram pr 100gram. + noget protein fx quarn, ærter. kød.
du kan jo altid vende tilbage til grøntsagssuppen om en månedstid.
prøv at overveje at gå til svømning.
-23kg er flot
jeg tror din krop ville havde godt af en pause fra suppen.
prøv at spise alm. grøntsager. især dem der kan købes i frostposer med 25 gram pr 100gram. + noget protein fx quarn, ærter. kød.
du kan jo altid vende tilbage til grøntsagssuppen om en månedstid.
prøv at overveje at gå til svømning.
13 år15. marts 2011 kl. 06:52
biologi c
fejl: 25kcal pr 100gram
13 år15. marts 2011 kl. 06:53
jeg har siden oktober sidste år været meget glad for grønsagssuppen - slankesuppen fordi den kan der spises af så meget man vil og så ofte man vil og jeg har tabt mig fra 128 ned til 105 kilo!!
Alt gik så godt men nu vil maven ikke mere, jeg får kvalme og det hjælper når jeg spiser lidt brød . Så går vægttabet lynhurtig i stå, jeg kan ikke motionere meget p.grund af slidt hofte..
Er der nogen som kan hjælpe ?
god søndagaften til alle herinde.
PS: det er første gang jeg skriver her