Ny herinde

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Ny herinde
Ja som overskriften siger så er jeg ny herinde.

Jeg startede min slankekur i mandags med en vægt på 107kg, og nu er jeg kommet ned på 103,6 kg.
Jeg har sat mig det mål at jeg vil tabe 7 kg i løbet af en måned. Men hvis det bliver ved som det gør nu, så er det nok mere end 7 kg der ryger.
På længere sigt er mit mål at komme ned på 75kg, men man skal jo starte i det små.

Held og lykke til jer allesammen.
13 år13. marts 2011 kl. 10:09
re: Ny herinde
Vellommen til.. håber at du kan bruge denne side til super resultater, jeg synes den er kanon.. hvilke forandringer har du gjort for at tabe dig.??
13 år13. marts 2011 kl. 10:40
Jeg var meget glad for søde sager, dem har jeg lagt på hylden.

Og jeg er begyndt at spise frugt de første par timer af døgnet i stedet for mit fuldkornsbrød, så nu er jeg også sikker på at jeg får mit daglige frugt og grønt.
Mit saftevand er skiftet ud med vand.

Og så er jeg begyndt at dyrke yoga. Jeg var ikke ret glad for at dyrke motion, men yoga blev jeg meget glad for hurtigt.
13 år13. marts 2011 kl. 10:45
Velkommen til :-)
Tillykke med de tabte kiloer :-)
Er det nogen bestemt kur du følger eller er det bare en du selv har lavet??

Knus Chiffi
13 år13. marts 2011 kl. 11:07
Velkommen til og tillykke med den gode start:-)
13 år13. marts 2011 kl. 11:20
Cliffi
Det noget jeg selv har lavet. og mange tak.
13 år13. marts 2011 kl. 11:31
Velkommen til. Jeg synes den her side er kanon, for jeg kan virkelig se hvor meget jeg egentlig spiser og hvor sundt det er. Og så går der samtidig en sport i at få flest mulige smiley's på en dag. Tænk at noget så enkelt kan være så vigtigt.
Hold endelig ved, jeg er netop begyndt på min uge nr. to og satser på at jeg fortsætter i samme rolige nedafgående stil som uge et.
13 år13. marts 2011 kl. 12:36
Jeg har lige et spørgsmål.. Når i har spist en almindelig blandet salat skriver i så ind hver enkelte ting der er blevet brugt i salaten?
13 år13. marts 2011 kl. 15:41
Hej Streetglow

7 kg på en mdr. er da vildt meget!! Tillykke med det flotte vægttab.

Det lyder rigtig godt, ja en kostomlægning starter bestemt i det små.

Med hensyn til salaten, så indtaster jeg personligt både, peberfrugt, agurk, ærter osv ;=) Jeg går op i om jeg får de vitaminer og mineraler jeg skal have, og nærringsindholdet er jo forskelligt.

Held og lykke det går jo strygende ;=)

Mvh
13 år13. marts 2011 kl. 16:04
Hejsa,
Velkommen til.
Ang. din blandede salat, så kan du oprette din blandede salat i "egen opskrifter". På den måde kan du vælge den som en enkelt ting. Det er en fin funktion til de ting man ofte får, så ikke man skal tælle alle ærterne hver gang :-)

Held og lykke med projektet.

Varmeste Hilsner
Michael, med tråden "Sømand i Knibe"
13 år13. marts 2011 kl. 16:41

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...