#2 af bruger slettet
Holde modet oppe
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: Holde modet oppe
Hej
Velkommen til:-)
Og tillykke med de allerede tabte kilo, der er intet så godt som en god start:-)
Dit aktivitets niveau ligger da pænt højt, så jeg tænkte om du måske ikke spiser nok måltider på en dag... det er i hvert fald noget der har hjulpet mig rigtig meget.
Held og lykke med det:-)
Velkommen til:-)
Og tillykke med de allerede tabte kilo, der er intet så godt som en god start:-)
Dit aktivitets niveau ligger da pænt højt, så jeg tænkte om du måske ikke spiser nok måltider på en dag... det er i hvert fald noget der har hjulpet mig rigtig meget.
Held og lykke med det:-)
13 år11. marts 2011 kl. 09:01
bruger slettet
Tak skal du have - det er dejligt, at læse herinde, at mange andre end selv har problemer med vægten.
Muligvis får jeg for lidt, at spise, men jeg forsøger, at holde mig indenfor 1200 kalorier.
Hvis man laver noget motion, som man holder af, så går det meget bedre, og jeg brænder for dansen, og det går der rigtig mange timer med.
Glæder mig til på søndag, for der skal jeg på vægten igen. Sidste søndag stod der 78,1kg. - kryds fingre.
Muligvis får jeg for lidt, at spise, men jeg forsøger, at holde mig indenfor 1200 kalorier.
Hvis man laver noget motion, som man holder af, så går det meget bedre, og jeg brænder for dansen, og det går der rigtig mange timer med.
Glæder mig til på søndag, for der skal jeg på vægten igen. Sidste søndag stod der 78,1kg. - kryds fingre.
13 år11. marts 2011 kl. 09:06
bruger slettet
Hvis du ingen stofskifteproblemer har skal du sætte dit kalorieindtag til 1200 som det mindste, da du ellers får din krop til at tro der livstruende sult, så sænker den stofskiftet til det laveste muligt.
Men dit energiforbrug vil jeg tro at den vil give dig mest "for pengene" ved et indtag på 1500 kal, gerne fra protein og ellers lidt grønt til hvert måltid( 6 måltider om dagen) og selvfølgelig vand til at starte dagen og før måltiderne....
Men dit energiforbrug vil jeg tro at den vil give dig mest "for pengene" ved et indtag på 1500 kal, gerne fra protein og ellers lidt grønt til hvert måltid( 6 måltider om dagen) og selvfølgelig vand til at starte dagen og før måltiderne....
13 år11. marts 2011 kl. 09:27
lhl1968
Velkommen til og tillykke med de tabte kilo til nu og selvfølgelig har du da tabt dig til på søndag mon ikke? ;-)
Knus Chiffi
Knus Chiffi
13 år11. marts 2011 kl. 12:40
Store_Michael (slettet)
Hejsa, og velkommen til.
Det lyder som en masse motion.
En rigtig god bund du har at bygge på.
Med lidt fokus på kosten så tror jeg kiloene slipper hurtigt. Prøv at bruge kalorietælleren her på siden. Det hjælper utrolig meget til at se hvor faldgrupperne er her i starten.. Så kan man senere sjusse sig lidt frem..
Selv har jeg været igang siden November, men har måtte ty til kalorietælling igen, . kunne ikke rigtig styrre kalorierne, men nu helt uventet den forkerte vej.. Af frygt for at få for meget har jeg den sidste månedstid sultet mig selv..
Så den vej kan man også få nøkker..
Men er nu på rette spor igen, efter et par venlige spark fra andre brugere.
Nok engang velkommen,
De varmeste hilsner,
Michael.
med tråden "Sømand i knibe"
Det lyder som en masse motion.
En rigtig god bund du har at bygge på.
Med lidt fokus på kosten så tror jeg kiloene slipper hurtigt. Prøv at bruge kalorietælleren her på siden. Det hjælper utrolig meget til at se hvor faldgrupperne er her i starten.. Så kan man senere sjusse sig lidt frem..
Selv har jeg været igang siden November, men har måtte ty til kalorietælling igen, . kunne ikke rigtig styrre kalorierne, men nu helt uventet den forkerte vej.. Af frygt for at få for meget har jeg den sidste månedstid sultet mig selv..
Så den vej kan man også få nøkker..
Men er nu på rette spor igen, efter et par venlige spark fra andre brugere.
Nok engang velkommen,
De varmeste hilsner,
Michael.
med tråden "Sømand i knibe"
13 år11. marts 2011 kl. 21:05
Jeg er 47 år 160 cm og vejer i søndags 79kg.
Jeg startede min kur den 14. februar og har indtil nu tabt mig 4 1/2kg.
Jeg prøver hele tiden, at holde modet oppe, også selvom jeg "falder i vandet".
Selvfølgelig får jeg da dårlig samvigtighed, men som jeg også godt ved, så er det jo kun mig selv jeg snyder.
Jeg danser linedance og underviser i det, så jeg kommer op på omkring 6 timer om ugen.
Derudover går jeg på Wii Fitt, som jeg syntes er fantastisk god, da den også fortæller dig, hvor mange kalorier man forbrænder.
Til alle jer andre, så hold hoved koldt, tænk positivt, og vær glad for hver dag der går godt.