#2 af bruger slettet
øv øv øv
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+bruger slettet
re: øv øv øv
Hej Bruger
Hvis du er afhængig af sukker og søde sager, ville det så ikke være en ide med en kold tyrker. Trængen forsvinder efter et par uger. Så får du ikke alle de nederlag.
Mit blodsukker løber også løbsk, hvis jeg spiser for usundt, så får jeg endnu mere lyst til slik og usunde sager;=)
Så jeg spiser ikke slik eller begrænser det til højest en håndfuld om ugen - men erstatter det med frugtsalat med skyr og andre sukkerfri alternativer.
Håber du finder modet og motivationen ;=)
Mvh.
Hvis du er afhængig af sukker og søde sager, ville det så ikke være en ide med en kold tyrker. Trængen forsvinder efter et par uger. Så får du ikke alle de nederlag.
Mit blodsukker løber også løbsk, hvis jeg spiser for usundt, så får jeg endnu mere lyst til slik og usunde sager;=)
Så jeg spiser ikke slik eller begrænser det til højest en håndfuld om ugen - men erstatter det med frugtsalat med skyr og andre sukkerfri alternativer.
Håber du finder modet og motivationen ;=)
Mvh.
13 år8. marts 2011 kl. 21:00
calcit
men det med at blodsukkeret løber løbsk betyder jo bare at man i dagligdagen ikke er vant til at få ret meget sukker......og at man bliver sindsygt dårlig glemmes ikke ........det gør det jo lettere at holde snitterne væk...
13 år8. marts 2011 kl. 21:37
Aeriz (slettet)
Mist ikke modet! You can do it! Gem din slik sult til en gang om ugen og køb så noget af det du har haft helt vildt meget lyst til og und dig selv det. Så har du noget at glæde dig til. Vægten kan nemt svinge et kilo uden det nødvendigvis er fedt.. Så op på hesten igen. Min værste fjende under vægttab er at tænke "så kan det også være lige meget. Jeg starter igen på mandag." selvom det kun er onsdag.. Så jeg prøver at vænne mig til at sige til mig selv at jeg starter igen NU også må jeg forskubbe min slik dag så der er en uge til hvis jeg falder i..
13 år9. marts 2011 kl. 08:34
bruger (slettet)
tak skal i ha for opmuntringen
jeg synes også det er underligt med min vægt
den er lige faldet fra 108 til 106,3 på
et døgn- det kan jo ikke passe
stiger og falder jeres også så meget
jeg synes også det er underligt med min vægt
den er lige faldet fra 108 til 106,3 på
et døgn- det kan jo ikke passe
stiger og falder jeres også så meget
13 år9. marts 2011 kl. 19:26
calcit
ja, så meget kan den godt falde i starten
13 år10. marts 2011 kl. 16:10
bruger slettet
Hejsa
Et godt råd: Gå kun på vægten én gang om ugen, ellers ender det bare med mere forvirring end godt er.
Ens vægt kan svinge utroligt meget fra den ene dag til den anden, men hvis du nøjes med, at gå på en gang om ugen, kan du bedre få en fornemmelse af vægttab/stigning.
Husk på, at det kun er dig selv du snyder, når du får søde sager.
Hvis du spiser meget frugt og grønt, får du til sidst ikke lyst til de søde sager. Tro mig, jeg har selv været det igennem. Held og lykke
Et godt råd: Gå kun på vægten én gang om ugen, ellers ender det bare med mere forvirring end godt er.
Ens vægt kan svinge utroligt meget fra den ene dag til den anden, men hvis du nøjes med, at gå på en gang om ugen, kan du bedre få en fornemmelse af vægttab/stigning.
Husk på, at det kun er dig selv du snyder, når du får søde sager.
Hvis du spiser meget frugt og grønt, får du til sidst ikke lyst til de søde sager. Tro mig, jeg har selv været det igennem. Held og lykke
13 år11. marts 2011 kl. 09:11
men når jeg så nu har taget et kilo på -
ja så mister jeg modet
jeg har trænet en gang om ugen - jeg står tidligere af bussen og jeg prøver at lade slik kage være- ja jeg er faldet i nogle gange- jeg er virkelig afhængig af søde sager men øv altså hvor er det surt