1 kg

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

1 kg
er et kilo om ugen for meget at tro det
kan lykkes?
13 år5. marts 2011 kl. 11:29
re: 1 kg
Jeg tabte 1 kg eller mere om ugen det første stykke tid, men det kommer jo nok an på hvor meget man skal tabe sig.. skal man tabe mange kg (jeg skulle tabe ca 30 kg) så er det lettere end hvis man lige har 3 kg overskydende fedt der skal væk.. spis 3 hovedmåltider og 3 mellemmåltider om dagen, drik rigeligt vand, spis masser af protein - i form af kød, bønner, linser fisk, æg osv.. grove grøntsager og groft brød og hold igen med pasta, hvidt brød og ris.. eller undgå det helt... brug kroppen så meget som muligt..

de mange måltider gør at man holder forbrændingen oppe og man spiser mindre til måltiderne... samtidig holder det blodsukkeret stabilt, så man ikke går kold og får lyst til at gå ombord i bagerens kageafd.

Men jeg vil da sige at det er bedre at sætte sig et mål der hedder 1/2 kg om ugen og glæde sig over hvis der er røget 1,5 kg eks. det skulle jo gerne være en livslang livsstils ændring, derfor skal man heller ikke have travlt, for man kan sagtens tabe sig rigtig meget om ugen, men de "slankekure" der hjælper en til det, er som regel usunde og tærer på muskelmassen og da det er muskelmassen der forbrænder fedtet er det jo ærgeligt at miste for meget muskelmasse..

Dette skal du også skrive dig bag øret hvis du begynder at motionere, du kan godt gå i stå vægtmæssigt i perioder med meget træning, fordi fedtvævet bliver brændt af, men samtidig bliver der opbygget muskelmasse som vejer, men fylder mindre...

brug et målebånd om taljen og andre steder på kroppen så kan du tage det frem og se om der er sket noget der, hvis der ikke er sket noget på vægten, derudover skal du ikke fortvivle hvis vægten stiger lidt op til menstruation, det er ekstra væske oll. det forsvinder igen efter mens.

mange hilsner Tanja
13 år5. marts 2011 kl. 15:27
re: 1 kg
Ps jeg har ikke tabt 30 kg endnu, men jeg har tabt 21 -22 kg siden september 2010 den siden januar har jeg ikke gjort noget for at tabe mig og har holdt vægten men den sidste uges tid har jeg tabt et kg, efter jeg er gået igang med vægttab igen.. det kan iøvrigt være godt lige at holde en pause i en periode hvor hud og hjerne for den sags skyld får lov at følge med.

13 år5. marts 2011 kl. 15:29

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...