Back again - nu med ny motivation

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Back again - nu med ny motivation
Hej,
Har været herinde før men stoppede sidste år omkring maj måned da jeg fandt ud af at jeg var gravid - jeg har nu fået en dejlig datter som er 1 mdr. og nu vil jeg gerne tabe noget af al den vægt som jeg har taget på i årenes løb efter jeg er blevet mor ! - hvorfor det er sådan at jeg bare har ladet stå til og har igennem årene taget over 30/40 kg på ved jeg ikke - hvis jeg skal være ærlig tror jeg det er en blanding af dovenskab,/laden stå til og kedsomhed som har gjort at jeg har været ligeglad.

Men det hjælper jo ikke ligefrem på overskuddet at man er trist/ træt og har dårlig kondi samt 3 børn så det jeg gerne vil opnå er et bedre overskud så jeg kan klare at amme hver 3/4 time og stadigvæk være overskudsagtig overfor mine to andre børn og derved ikke har brug for så megen søvn men stadigvæk være frisk og glad

Jeg glæder mig til at bruge noget tid på forummet og sammen med jer når vi alle bliver mindre og mindre : )

Mange hilsner

Maria
13 år26. februar 2011 kl. 00:11
re: Back again - nu med ny motivation
Tillykke med den lille ny! Og held og lykke med vægttabet. Man kan hurtig få skrabet nogle kilo sammen under en graviditet, er ikke stolt af at sige det blev til 30 kg for mig...
13 år26. februar 2011 kl. 08:54
Velkommen tilbage til dig Mariap.
Tillykke med den lille ny.

Knus Chiffi
13 år26. februar 2011 kl. 10:11
velkommen til og tillykke med din lille prinsesse..

jeg tog 27 kg på efter 3 graviditeter . 19 kg er væk nu og mangler 9 kg...så det kan lade sig gøre..

Hilsen eber
13 år26. februar 2011 kl. 11:03
Velkommen igen og tillykke med den lille ny :-)
Ja de graviditetskilo.... Jeg tog (mange år siden) ved begge mine 30 kg på - hæsligt!!! Dengang gik jeg lange ture og forsøgte at spise kun sundt. Masser af grønt!! :-)
Held og lykke, kh Trif
13 år27. februar 2011 kl. 08:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...