aner ikke hvordan jeg skal gøre det

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

aner ikke hvordan jeg skal gøre det
jeg har prøvet flere gange men kan ikke lade slik og kage være,,,,,er faktisk afhængig af det møj.
hvis vi har det i huset kan jeg ikke lade det være og køber jeg ind kan jeg ikke lade vær med at købe noget-
det er frygteligt og jeg aner ikke hvordan jeg skal stoppe det
pleas hjælp mig
13 år21. februar 2011 kl. 20:45
re: aner ikke hvordan jeg skal gøre det
Det er lettere sagt end gjort, men du skal finde det punkt inde i dig selv der synes det er vigtigere at leve sundt, blive slank og lækker end at fylde usunde ting i indkøbs vognen.. de første 3 dage er de værste og tro mig, hvis du bryder ud af det tanke mønster der gør at du "liiiige bliver nød til at snige noget ned i kurven eller snuppe det der ligger i skabet" og erstatter det med noget sundt og nærende, så vil du i løbet af ingen tid mærke at du får det meget meget bedre, får mere energi og overskud.

Men husk det er vigtigt at spise 5 - 6 måltider om dagen for at holde blodsukkeret stabilt, så du ikke går kold, samtidig med det stiger forbrændingen så du lettere taber dig.

lige et skub i den rigtige retning herfra.. håber du kan bruge det.

varme hilsner

Tanja
13 år21. februar 2011 kl. 20:55
For det første, lad være med at købe det.
For det andet så sørg for, at du ikke går sulten ud og handler, at du ikke har småpenge liggende (som er fristende 'lige' at bruge på en pose vingummi) og som Tanja siger, så sørg for at spise ordentligt :)
13 år21. februar 2011 kl. 20:59
mange tak skal du ha
ja du har ret det er nok som at tage en kold tyrker
jeg vil så gerne denne gang så jeg håber det lykkes
13 år21. februar 2011 kl. 21:05
køb sukkerfri tyggegummi, det giver lige den slikmæthedsfornemmelse når det værst og det sætter tilmed forbrændingen op når du tygger;)tænk på den øv følelse du har når du har spist en masse slik- når du overvejer at lægge noget usundt i kurven;)pøj pøj
13 år21. februar 2011 kl. 21:45
Nu ved jeg ikke hva din familie situation eller din smag er. Men jeg får opskrifter med tilhørende varer leveret til døren fra retnemt.dk. Det er nemt og man får sunde retter hvor der står hvor mange kcal der er i også slipper man for det evige spørgsmål om hvad man skal have til aftensmad.. Og det der med at blive fristet til at købe alt mulig sødt. Jeg handler kun en gang om ugen til min madpakke og det gør jeg så tit om søndagen efter jeg har spist middagsmad så jeg ikke er sulten. Ellers vil jeg råde dig til at lade dig selv spise lidt af det slemme. Af en eller anden grund spiser jeg nemlig mere slik hvis jeg har besluttet mig for at jeg ikke må.. Så jeg har en dag om ugen hvor jeg spiser noget af det slemme. Så er det nemlig ikke så slemt at holde sig fra det resten af ugen.
13 år21. februar 2011 kl. 21:50
Det kan godt være det er en kliché, men den virker for mig.
Intet smager så godt som slank føles!
Det siger jeg til mig selv, når manden spiser en snickers eller chokoladekage eller lignende. Spiser jeg også noget chokolade, ved jeg at jeg får det dårligt med mig selv. Men kæmper jeg videre og når drømmevægten, ved jeg at jeg vil have det godt. Med den filosofi, har jeg holdt mig helt væk fra sukker i 2 mdr nu, og det har givet gode resultater.
Held og lykke med det.
13 år22. februar 2011 kl. 01:54

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...