#1 af TheLady
JUUUBIIII, 7 kg mindre af mig - minus 28 pakker smør
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+TheLady
HHHMMMM - jeg har nu tabt 7 kg siden 15-11-10 hvor jeg startede til diætist. SUPER isoleringen rundt om maven smelter stille og roligt. Jeg smidt 2 par jumbobukser ud of heeeevet 3 par som er 1 par størrelser mindre, ud af skabet. Det at jeg kan boldtræne på maven uden at blive knapt så hummerrød i hovedet og at dellen generer mindrer - det er bare så dejligt. Når så min søde mand kommer og siger du er så lækker for mig ligegyldig om du vejer det ene eller det andet. ja så må jeg sige SNØØØFT. Min søster og jeg har lavet den aftale, at hver gang vi begge har tabt 3 kg - så er det lunchtime - altså SUND frokost :-) Var til Brunchbuffet igår..... jeg var dygtig - Ingen brød, røsti, bacon, KUN 1 coctail pølse, frugt, laks, parmaskinke uden fedt, 2 skefulde røræg, SALAT ( 75 % af tallerknen de 2 gange jeg var oppe og forsune mig) INGEN ost - fedtprocenten nærmest skreg - tag mig jeg er kun på 60 eller 70 %. Bagefter havde jeg det bare så godt, men indrømmet, det ser lidt undeligt ud når jeg sidder på hænderne og har desuden har Gaffatape på munden. Hav alle en god dag. Janne
13 år21. februar 2011 kl. 09:28