1/2 kg om ugen - uge 8
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lhl1968
re: 1/2 kg om ugen - uge 8
Selv om 100 gram måske ikke lyder af så meget så har lidt også sin ret synes jeg. så længe det går den vej og ikke omvendt :-).
Så tillykke med de 100 gram.
Så tillykke med de 100 gram.
13 år20. februar 2011 kl. 10:47
calcit
87,9 vægttab 1 kg.....
Min faste vejedage ellers er om mandagen men i denne uge gør jeg en undtagelse....
Min faste vejedage ellers er om mandagen men i denne uge gør jeg en undtagelse....
13 år20. februar 2011 kl. 12:01
veile
Det går bare Såååååå langsomt.
Jeg har ellers klaret mig pænt igennem denne week end, helt indtil søndag eftermiddag, så skal vi lige i biografen, og så ryger der lige 100g pop corn og nogle lakridser indenbords, og så kan jeg ellers godt vinke farvel til de fine 82,8 der stod på vægten fredag morgen :(
86,7....86,6....86,2....85,4.....84,6....85,0....84,7....84,1
jeg kæmper da bare videre.....
Jeg har ellers klaret mig pænt igennem denne week end, helt indtil søndag eftermiddag, så skal vi lige i biografen, og så ryger der lige 100g pop corn og nogle lakridser indenbords, og så kan jeg ellers godt vinke farvel til de fine 82,8 der stod på vægten fredag morgen :(
86,7....86,6....86,2....85,4.....84,6....85,0....84,7....84,1
jeg kæmper da bare videre.....
13 år21. februar 2011 kl. 07:30
Elmann (slettet)
Du ser da ud til at nå de 500 gram om ugen alligevel :-)
Jeg er også træt af mine 100 gram. Ydermere blev jeg straffet i morges så jeg er nu tilbage hvor jeg startede for 1,5 uge siden :-/ Regner dog med, at det bare er væske, da jeg har motioneret meget og spist korrekt. Men kører alligevel lidt færre kalorier i dag...
Føler mig bare sulten konstant på 1500 kcal :/ og jeg spiser groft og grønt.
Jeg er også træt af mine 100 gram. Ydermere blev jeg straffet i morges så jeg er nu tilbage hvor jeg startede for 1,5 uge siden :-/ Regner dog med, at det bare er væske, da jeg har motioneret meget og spist korrekt. Men kører alligevel lidt færre kalorier i dag...
Føler mig bare sulten konstant på 1500 kcal :/ og jeg spiser groft og grønt.
13 år21. februar 2011 kl. 07:50
bruger slettet
Hej
Jeg har taget 600 gram på...... Det skidt...Jeg har bare haft en dårlig uge uden energi til noget som helst så de 600 gram er straffen for en doven uge uden ret meget sundt.
Godt at nogle har tabt sig, også selvom det er 100 gram. Det er da bedre end 100 gram på.
Jeg ser frem til en uge, hvor jeg skal tabe mig og arbejde på at spise 600 gram frugt og grønt om dagen. Jeg er belevt dårlig til at få nok frugt og grønt her på det sidste så nu skal der ske noget. En smoothie om morgenen og en plan hver dag over hvad jeg skal spise bliver min måde på det. Så håber jeg bare at det virker for mig.
Jeg har taget 600 gram på...... Det skidt...Jeg har bare haft en dårlig uge uden energi til noget som helst så de 600 gram er straffen for en doven uge uden ret meget sundt.
Godt at nogle har tabt sig, også selvom det er 100 gram. Det er da bedre end 100 gram på.
Jeg ser frem til en uge, hvor jeg skal tabe mig og arbejde på at spise 600 gram frugt og grønt om dagen. Jeg er belevt dårlig til at få nok frugt og grønt her på det sidste så nu skal der ske noget. En smoothie om morgenen og en plan hver dag over hvad jeg skal spise bliver min måde på det. Så håber jeg bare at det virker for mig.
13 år21. februar 2011 kl. 09:04
Elmann (slettet)
Hej Giota
Sådan er det.
Min plan for den kommende uge er at holde mig på de kalorier jeg har indtastet. Jeg er rigtig dårlig til liiiige at gå i køleskabet inden jeg skal sove og lige snacke et par småting... og den går ikke.
Så er dårlig til at holde mig til de mellemåltider jeg har planlagt.. Føler mig sulten, men det er nok psykisk, for jeg får rigeligt mad.
Sådan er det.
Min plan for den kommende uge er at holde mig på de kalorier jeg har indtastet. Jeg er rigtig dårlig til liiiige at gå i køleskabet inden jeg skal sove og lige snacke et par småting... og den går ikke.
Så er dårlig til at holde mig til de mellemåltider jeg har planlagt.. Føler mig sulten, men det er nok psykisk, for jeg får rigeligt mad.
13 år21. februar 2011 kl. 09:27
mopsie
Vægtmæssigt er ugen gået rigtig godt for mig, så overstiger det halve kilo lidt. Hvilket jo er dejligt.
83,2....81,5
(bruger lige veiles model til at vise vægttab)
Ialt 1,7 kg. er det blevet til i denne uge
83,2....81,5
(bruger lige veiles model til at vise vægttab)
Ialt 1,7 kg. er det blevet til i denne uge
13 år21. februar 2011 kl. 10:20
PigeKbh (slettet)
Ja, så blev det også min tur til at melde ind. Min uge har været lidt af en rutchetur vægtmæssigt. Jeg fik et frygteligt tilagefald i sidste uge, hvor jeg voldåd en masse usunde ting. Det resulterede i en vægtstigning på 1 kg, og det var ikke blot et lille udsving, for vægten lå fastlåst på 79 kg i 4 dage. I weekenden gav jeg den så en ekstra skalle, hvilket betød at vægten var tilbage på 78 kg mandag morgen. Og ja i morges var jeg så heldig, at vægten havde rykket sig yderligere et nyk, så nu siger vægten 77,5 kg, og mit mål for ugen er dermed nået. Derfor ser ugens resultat ud som følgende:
78 kg -> 77,5 kg
Skal lige siges, at min vægt kun viser 0,5 kg intervaller, så jeg kan ikke se de små udsving.
78 kg -> 77,5 kg
Skal lige siges, at min vægt kun viser 0,5 kg intervaller, så jeg kan ikke se de små udsving.
13 år22. februar 2011 kl. 08:48
Frandsen1987 (slettet)
Tillykke med jeres for næsten alle positive resultater :)
Jeg har haft min bedste uge nogensinde, vægten er gået fra 88,3->86,3 Kg. så det var minus 2 kg. Jeg er vildt glad i dag, og må nok bare erkende, at det kan betale sig ikke at drikke alkohol. Så jeg klapper mig selv på skulderen over, at jeg lørdag aften drak vand da de andre drak øl, og at jeg kørte hjem i seng da de andre gik i byen. Ja ja lidt kedeligt måske, men jeg trængte også til at se resultater :)
Jeg har haft min bedste uge nogensinde, vægten er gået fra 88,3->86,3 Kg. så det var minus 2 kg. Jeg er vildt glad i dag, og må nok bare erkende, at det kan betale sig ikke at drikke alkohol. Så jeg klapper mig selv på skulderen over, at jeg lørdag aften drak vand da de andre drak øl, og at jeg kørte hjem i seng da de andre gik i byen. Ja ja lidt kedeligt måske, men jeg trængte også til at se resultater :)
13 år22. februar 2011 kl. 10:54
Så gik endnu en uge for mit vedkommende.
100 gram er et blevet til, så det er selvfølgelig ikke tilfredsstillende. Men jeg har dyrket en masse motion og spist som jeg skulle, så det skal nok komme.
Intet fået, intet tabt :-)
Vægt 67,9.