#1 af lullebab (slettet)
som skudt tilbage til starten
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+lullebab (slettet)
Hej jeg har et delmål på 5 kg, så jeg kommer ned på 90 kg til at starte med.... Jeg havde så tabt mig 1,6 kg på 2 uger og var meeeget stolt, lige indtil jeg ugen efter (dvs. for 10 min siden) vejede mig og ifølge vægten havde taget 1,3 kg PÅ igen.... jeg føler virkelig ikke at jeg har gjort andet end at spise gulerødder og undgå fedt og kulhydrater, og når man så får sådan en besked har jeg mest at alt bare lyst til at spise junkfood og drikke rødvin.... åhhh har virkelig bare brug for opmuntrende ord lige nu :(
13 år19. februar 2011 kl. 10:19
Aeriz (slettet)
re: som skudt tilbage til starten
Hæng ved! Vægten kan svinge meget. F.eks på grund af din væskebalance. Jeg vejer også 0,5 kg mere end jeg gjorde sidste weekend. Men det tager jeg ikke så tungt. Det går stadig den rigtige vej! Og hvis du virkelig har lyst til at synde så giv dig selv lov engang i mellem. Jeg spiser til hverdag ca. 1300 kcal men en gang om ugen giver jeg mig selv lov til at spise 2000. Så er plads til noget af alt det søde og der er stadig underskud resten af ugen. Jeg ved ikke med dig men for mig virker det bare ikke at forbyde ting helt for så er det meget sværere at holde.
13 år19. februar 2011 kl. 10:30
zik (slettet)
Ja, hæng på! Kan det være fordi du skal have menstrution? Der tager man jo typisk på pga væske.
13 år19. februar 2011 kl. 12:55
calcit
Derfor er mål forkert at sætte sig hvis de ikke opfyldes....kroppen slipper når den er klar....selvfølgelig er der kritiske øjeblikke det er derfor vi er her.....
13 år19. februar 2011 kl. 17:07
Rov (slettet)
Min vaegt har det med at gaa op dagen efter intens traening, pga. vaeske og opbygning af muskelmasse. Bare haeng i, der kan vaere mange faktorer bag et udsving. Det der gaelder er det lange loeb, hvis du bare holder ved, saa kommer det til at gaa den rigtige vej.
Jeg er ogsaa med paa Aeriz' vogn, jeg tillader migselv noget ikke saerlig diaet venligt, en gang om ugen. Ofte finder jeg at jeg slet ikke har lyst til det alligevel, men bare det at jeg har muligheden, virker psykologisk bedre end at punke og begraense og vaere for haard ved sigselv!
You can do it! :)
Jeg er ogsaa med paa Aeriz' vogn, jeg tillader migselv noget ikke saerlig diaet venligt, en gang om ugen. Ofte finder jeg at jeg slet ikke har lyst til det alligevel, men bare det at jeg har muligheden, virker psykologisk bedre end at punke og begraense og vaere for haard ved sigselv!
You can do it! :)
13 år19. februar 2011 kl. 18:59
Hanne1 (slettet)
Vægten kan svinge rigtig meget -- jeg vejer mig hver dag, fordi jeg ikka kan lade være, men jeg har sat mig delmål for hver 14 dag. Det er også her jeg skriver vægten ned. De delmål jeg har sat mig er ganske små, for mig gør det en psykilogisk forskel at målet bliver nået og måske lidt mere, så skidt med, at det ikke er et højt mål. Mange bække s,må gør en stor å .... det er jo også sådan at overvægten for mit vedkommende har sneget sig på.
Du ønskes held og lykke.
Du ønskes held og lykke.
13 år20. februar 2011 kl. 06:42