#2 af zik (slettet)
Op på hesten igen!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+zik (slettet)
re: Op på hesten igen!
det skulle være "mit første del mål er at have tabt mig 4kg d.1/3"
13 år18. februar 2011 kl. 16:51
zik (slettet)
Det lykkedes mig at slæbe mig ned til træningscenteret og forbrænde ca.500kcal :)
Og I må meget gerne kommentere her.
Og I må meget gerne kommentere her.
13 år18. februar 2011 kl. 21:36
Ulla Mikkelsen
Hej Kiz.
Jeg er også ny herinde, startede d 28.01. 2011 og har ind til nu tabt mig 2,2 kg - jeg træner ikke, men vil gerne :O)
Super flot, at du kom afsted til træning, stort tillykke med det :O)
Jeg er også ny herinde, startede d 28.01. 2011 og har ind til nu tabt mig 2,2 kg - jeg træner ikke, men vil gerne :O)
Super flot, at du kom afsted til træning, stort tillykke med det :O)
13 år19. februar 2011 kl. 07:41
lhl1968
Hej Kiz
Velkomme til
Synes det lyder flot det program du har lagt for vejen. det skal nok kunne lykkes for dig.
Tillykke med det du har tabt til nu.
Velkomme til
Synes det lyder flot det program du har lagt for vejen. det skal nok kunne lykkes for dig.
Tillykke med det du har tabt til nu.
13 år19. februar 2011 kl. 08:50
zik (slettet)
tak for svarene, det er dejligt at få lidt input, specielt lige nu hvor det er op ad bakken - vægten var desværre gået 200gr op fra i forgårs, så jeg skal også ned og træne idag. Og meget gerne pilates imorgen tidligt før vi skal på familie besøg hvis jeg skal når de -400gr inden mandag.
Det viser sig på vægten med det samme hvis jeg synder bare en dag, øv!
Det viser sig på vægten med det samme hvis jeg synder bare en dag, øv!
13 år19. februar 2011 kl. 12:52
zik (slettet)
Skal lige klappe migselv på ryggen fordi jeg tog ned og trænede cardio i over en time og forbrændte ca 520 kcal! :)
Og tog hjem og lavede pilates i 30 min
Så jeg må gerne spise en lille smule popcorn når vi skal i bio iaften synes jeg
Og tog hjem og lavede pilates i 30 min
Så jeg må gerne spise en lille smule popcorn når vi skal i bio iaften synes jeg
13 år19. februar 2011 kl. 18:47
zik (slettet)
øøøh lidt popcprn? >_<
Det gik HELT galt, jeg ÅD popcorn OG slik :( og var +400gr dagen efter)
Og igår var jeg på familie besøg og spiste ikke helt efter kuren + slik da jeg kom hjem øv, dumme dumme mig...
Jeg har ikke vejet mig idag, holder kuren strengt idag og vejer mig imorgen, kan ikke rigtig træne så meget fordi ryggen siger stop i dag.
Så det hele er lidt øv lige nu..
Det gik HELT galt, jeg ÅD popcorn OG slik :( og var +400gr dagen efter)
Og igår var jeg på familie besøg og spiste ikke helt efter kuren + slik da jeg kom hjem øv, dumme dumme mig...
Jeg har ikke vejet mig idag, holder kuren strengt idag og vejer mig imorgen, kan ikke rigtig træne så meget fordi ryggen siger stop i dag.
Så det hele er lidt øv lige nu..
13 år21. februar 2011 kl. 11:17
Trif
Hej Zik og velkommen til!!
Kender alt for godt det med at lidt bliver til meget...
Da jeg startede her, tog jeg den første måned og bandlyste ALT det usunde. Det var hårdt, men "kun" en måned og det gjorde det nemmere!!
Krydser fingre for dig!!
Kender alt for godt det med at lidt bliver til meget...
Da jeg startede her, tog jeg den første måned og bandlyste ALT det usunde. Det var hårdt, men "kun" en måned og det gjorde det nemmere!!
Krydser fingre for dig!!
13 år21. februar 2011 kl. 13:22
lhl1968
Næsten som at høre mig selv. Ikke andet for end at du må op på hesten igen.
Så skal det nok lykkes til sidst.
Så skal det nok lykkes til sidst.
13 år21. februar 2011 kl. 16:14
Jeg har altid haft en tendes til at være "for rund i det" men har i lange periode holdt mig rimlig slank, men det er gået helt galt de sidste par år, specielt det sidste år hvor jeg har taget 10 kg på. Jeg vil gerne tabe mig en 15-20kg ialt. Jeg kan leve med -15, - 18 ville være bedst og -20 ville være som jeg var i gymnasiet. For en 5-10 år siden var jeg så tyk som jeg er nu, men tabte det og holdt det, så jeg kan vel igen :)
Lige nu lægger jeg lidt hårdt ud med gerne at ville tabe 1kg om ugen de første 2 måneder, jeg startede d.30/1-11 og har tabt mig 2,6kg indtil videre, mit første del mål er at have tabt mig 5kg d.1/3 og så -4kg inden d.29/3 hvor jeg skal på ferie. Når jeg kommer hjem kan det være at det ryger ned på -0,5kg om ugen. Lige nu er vægten på 86,2 kg og jeg er 177 cm.
Jeg prøver at holde mig mellem 1200-1400 kcal om dagen og motionere (træningscenter) 3 gange om ugen og pilates/powerhoop derhjemme 2-3 dage om ugen, jeg skal være lidt forsigtig da jeg har en del problemer med mit bækken og hypermobile led.
Jeg lever ret vegetarisk og elsker generelt grøntsager, bønner etc. men også god mad, vin, drinks, chips og mørk chokolade. Og jeg har svært ved at begrænse mig hvis jeg først får et stykke, der ligger helt klart noget psykisk dér.
Det er gået fint, men de sidste to dage har været hårde, jeg har været meget mere sulten og jeg har spist for meget og noget at det forkerte, jeg gider IKKE træningscenteret og opretter bla. denne tråd for at tvinge mig selv derned idag!
Jeg ville så gerne kunne spise mig ordentlig mæt i noget helt uden kalorier da jeg jo syndede igår argh!