#2 af anzhomg (slettet)
Hvorfor tager jeg på?!
Du læser en tråd i debat > vægttab 10+anzhomg (slettet)
re: Hvorfor tager jeg på?!
det kan muligvis være din væskebalance, der spiller ind.
der er f.eks mange (hvis ikke alle?) der tager på i forbindelse med menstruation, det kan muligvis være det? :)
min vægt kan også nogle gange stige et par dage i træk uden, at jeg gør noget og så pludselig går den ned igen..
der er f.eks mange (hvis ikke alle?) der tager på i forbindelse med menstruation, det kan muligvis være det? :)
min vægt kan også nogle gange stige et par dage i træk uden, at jeg gør noget og så pludselig går den ned igen..
13 år16. februar 2011 kl. 09:57
calcit
Bare tag det roligt hvis du følger kuren.....affaldstoffer intet andet men træls ........
13 år16. februar 2011 kl. 10:24
Tanjaknoth (slettet)
Mave indhold og væske i kroppen kan sagtens få vægten ud på en større sving tur...
tag et målebånd, mål dig om taljen, hoften, håndleddet, brystet, låret osv og skriv så tallene ned, det er sjovt at måle sig hver 14 dag og se hvordan man svinder ind. smiler.
når man begynder at træne, danner man ekstra blod og glykogen depoterne i musklerne ændre sig, jeg skal ikke komme ind på en større videnskabelig forklaring, men dette kan give et samlet vægtøgning på 1 - 2 kg. da du i starten bare smed 3 kg har det garanteret været væske det meste, så nu er kroppen klar til det rigtig sjove, at brænde fedtdepoter af.
bare fortsæt i samme spor, sørg for at spise 5 - 6 måltider fordelt over hele dagen, det sætter forbrændingen i vejret..
de bedste ønsker om et godt vægttab herfra.
Tanja K
tag et målebånd, mål dig om taljen, hoften, håndleddet, brystet, låret osv og skriv så tallene ned, det er sjovt at måle sig hver 14 dag og se hvordan man svinder ind. smiler.
når man begynder at træne, danner man ekstra blod og glykogen depoterne i musklerne ændre sig, jeg skal ikke komme ind på en større videnskabelig forklaring, men dette kan give et samlet vægtøgning på 1 - 2 kg. da du i starten bare smed 3 kg har det garanteret været væske det meste, så nu er kroppen klar til det rigtig sjove, at brænde fedtdepoter af.
bare fortsæt i samme spor, sørg for at spise 5 - 6 måltider fordelt over hele dagen, det sætter forbrændingen i vejret..
de bedste ønsker om et godt vægttab herfra.
Tanja K
13 år16. februar 2011 kl. 11:48
bruger slettet
Det er sikkert ikke fordi du har taget på, det er sikkert bare de små udsving i vægten som altid vil forekomme. Dem skal man være forberedt på når man vejer sig hver dag. Min vægt svinger også, men bare jeg har et samlet minus hver mandag, så er jeg glad.
13 år16. februar 2011 kl. 15:14
KatiaK (slettet)
Tak for dit svar ; )
13 år16. februar 2011 kl. 16:04
KatiaK (slettet)
Tak for svar fra alle Jer ; )
Det var rart at læse alle Jeres svar. Jeg fortsætter.
Held og lykke med Jeres slanke projekter ; )
Med venlig hilsen.
Katia
Det var rart at læse alle Jeres svar. Jeg fortsætter.
Held og lykke med Jeres slanke projekter ; )
Med venlig hilsen.
Katia
13 år16. februar 2011 kl. 16:08
Det kan jeg bare ikke forstå? Jeg ved, at vægten kan stå stille i perioder, men hvorfor tager man på?
Har I erfaringer med den slags?
Med de bedste hilsner til Jer alle der ude ; )
Katia