Afprøvning af forskellige metoder...

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

Afprøvning af forskellige metoder...
Jeg har efterhånden prøvet lidt af hvert i forhold til forskellige kure og prøver at finde frem til hvad der passer bedst til mig.
I sidste uge spiste jeg bare sundt og ikke for mange kulhydrater fedt og sukker, her tabte jeg 1,8kg.
I denne uge har jeg fulgt mo morgen danmarks kur...så ikke er helt gennemført men alligevel okay... eller nu får vi se mandag morgen hvor jeg skal veje mig!!!
I næste uge tænker jeg på om jeg skal prøve lidt NUPO altså ikke alle måltider men overvejende mest NUPO...

Hva har i af erfaringer med forskellige kure metoder??

Kh. Belfast
13 år12. februar 2011 kl. 15:14
re: Afprøvning af forskellige metoder...
Jeg har tidligere tabt mig ved hjælp af DDV, altså meget protein og få kulhydrater. Jeg tabte mig meget hurtigt, så det var ret effektivt. Desværre syntes jeg at det blev lidt kedeligt, altså der var slet ikke plads til at synde. Jeg er helt sikker på at det er effektivt at tabe sig på den måde.
Lige nu spiser jeg hvad jeg har lyst til, bare i begrænsede mængder. Vil lige tilføje at jeg tæller points efter weightwatchers principper. Det virker og det gode for mig er at her er der plads til et stykke kage, et ekstra stykke brød eller hvad jeg nu lige har lyst til. Jeg har tabt mig ganske udmærket på den måde og jeg føler ikke det er surt fordi der netop er plads til at variere maden som jeg har lyst. i princippet er det jo egentlig det samme som at tælle kalorier.
Nupo har jeg prøvet, men jeg kastede op allerede første gang jeg drak det, så det opgav jeg hurtigt.
Måske skulle jeg kigge lidt på go morgen danmarks kur, bare for inspirationens skyld.
13 år12. februar 2011 kl. 15:23
Vi er blevet inspireret rigtig meget af at ha været på go morgen danmark kur i denne uge, men der har godt nok også været mange opskrifter der direkte har været forfærdelige...og vi er bestemt ikke kræsne!!
Tror jeg vil prøve mig med den nye mango vanilienupo i næste uge...
Er der nogen der har prøvet den?
13 år12. februar 2011 kl. 15:39
ja, jeg har prøvet nupo drik med mango og vanille. Den lyder deljig forfriskende, men jeg KUNNE simpelthen ikke få den ned. Jeg ville så gerne, men jeg var ved at kaste op. Chokolade er min favorit:) (Har akkurat lige drukket en)
13 år12. februar 2011 kl. 15:58

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...