tror på nyt liv

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

tror på nyt liv
Hej med jer. Har fået denne side af min psykolog og den er spændende så jeg håber at nå mit mål fra 97 til 83 kg.
jeg får det godt bare ved at læse mange af jeres positive indlæg. glæder mig
mvh christian
13 år10. februar 2011 kl. 19:18
re: tror på nyt liv
Velkommen til Christian.
Er helt sikker på at din psykolog har gjort det rigtige ved at sende dig herhen til os.

Jeg ved fra mig selv hvad et vægttab og ikke mindst motion har gjort ved min psyke. Denne vinter er den første hvor jeg ikke har mærket vinterdepressionen.

Har du gjort dig nogen tanker om hvordan du vil nå dit mål og dit vægttab?
13 år10. februar 2011 kl. 19:51
Du har en dygtig psykolog....velkommen fra Calcit
13 år10. februar 2011 kl. 20:13
Velkommen på siden, håber du får megen gavn af den :)
13 år10. februar 2011 kl. 20:25
Hej Christian
Velkommen til siden. Jeg håber, du får gavn af den støtte og opbakning, der findes herinde. Jeg blev selv inspireret af alle succeshistorierne herinde, og jeg har nydt godt af støtten under mit forløb. Jeg håber også, det kan hjælpe dig til at nå dit mål.
13 år10. februar 2011 kl. 22:17
Velkommen til:-)
Jeg håber du vil falde godt til og lade os følge dig på din færd til et sundere liv...
hvordan du end vil opnå det,
held og lykke
13 år10. februar 2011 kl. 22:45
Velkommen til fra mig også. Tror du vil blive rigtig glad for denne side her.
13 år11. februar 2011 kl. 06:39
Hvordan jeg vil nå mit mål er bla at begynde at cykle, frem for bil og scooter. spise mindre og bedre/sundere. og ingen øl mere så skal det nok lykkes. håber jeg hehe.
mvh Christian
13 år13. februar 2011 kl. 17:19
Lyder som nogle gode valg, du tager. Her prøver jeg at have en regel, der hedder kun en portion aftens mad. Det går som regel godt, fordi jeg venter lidt og så er jeg faktisk mæt.. Jeg tror at jeg før har taget en portion med det samme og ikke lige ventet og set --- om jeg egentlig var mæt.
13 år13. februar 2011 kl. 19:32
Ja jeg tror også på den med en portion aftensmad.
jeg starter helt 100% i dag og den der med at cykle er nok dum for der blæser da helt vildt haha
13 år14. februar 2011 kl. 08:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...