kæmpe vægttab ønskes:-)

Du læser en tråd i debat > vægttab 10+

kæmpe vægttab ønskes:-)
Hej alle
Jeg er en kvinde på 36 år, der har total forsømt mig selv i mange år(efter børnene)
Jeg har aldrig tidligere dyrket motion eller talt kalorier, men da jeg på et halvt år pludselig tog 30 kilo på, oven på mine i forvejen 25 kilo efter to fødsler, mente jeg bestemt, at jeg var på en farlig vej i livet. Samt også utrolig begrænsende.
Set i bagspejlet er jeg så træt af, at det er kommet så vidt, men den del kan jeg ikke ændre nu... er det kun fremtiden kan jeg ændre:-)
Jeg er på en mission mod mine mange ubrugelige kilo. Så mandag den 3 januar, satte jeg i værk med sundere kost og måtte også finde noget der kunne give mig noget motion(der var en grund til at jeg aldrig har dyrket motion)
Nu er jeg så sikkert kommet til måned nr 2, og synes det er gået meget godt, faktisk meget bedre end forventet.
Jeg er lige faldet over denne side og synes den virker meget lovende, og utrolig nem at overskue.
Min vej frem er at fylde mere grønt på menuen, daglige gåture, og at få noget reguler motion på skemaet. Ellers spiser jeg alm. mad, bare små portioner... nu må jeg så bare lade tiden hjælpe mig komme stille og rolig nedad.
Første måned har ca. reduceret mig 10 kg... så mangler jeg bare 45...ha,ha.-)
Håber de gode vaner vil blive ved mig denne gang:-)
13 år3. februar 2011 kl. 14:49
re: kæmpe vægttab ønskes:-)
velkommen til og held og lykke med kampen.
Karina
13 år3. februar 2011 kl. 19:21
det er da super flot at du på bare en måned har tabt 10 kg - det er intet mindre end fantastisk :)

jeg er først ved at starte op med motion - men i dag har jeg da gået over 18.000 skridt - så nu skal jeg bare have styr på mit sukkermonster.
13 år3. februar 2011 kl. 21:47
hej kunne lige se jeg ikke havde fået logget mig ind da jeg sendte dette:-)
Mange tak for jeres velkomst og de pæne ord... det er da dejligt.
Jeg har indtil videre har den aftale med mig selv, at jeg kun vil veje mig max 1 gang om ugen.... men selv om jeg tidligere slet ikke brugte vægten, så har jeg det nu som om jeg ikke kan vente til lørdag morgen. Jeg er spændt på denne uge pga flere ting, den første måned gik rigtig godt og jeg presser nig selv nu da dette gerne skulle fortsætte. Dog har jeg lige været syg siden sidste vejning... øv, hvilket jo både betød at måltiderne skred samt motionen blev stoppet. ... så nu er det bare, har jeg overhovedet tabt mig? Hvis jeg har er det så muskelmasse? Jeg prøvede at spise lidt under sygdommen men hvor meget næring jeg nåede at få ud af maden inden den kom op igen ved jeg jo ikke:-(
Derfor har jeg lidt en plan med faktisk at lave en tråd her hvor jeg denne måned vejer mig hver dag og fortæller om dagen( lidt blog-agtigt) og så må jeg se om jeg finder det for frustrerende med den jojo vægt der højst sandsyneligt vil være ved at dokumentere hver enkelt dag,... men lige nu er det vist det der vil hjælpe min motivation bedst efter at være bremset af sygedage...
krydser fingre for en god måned for alle:-)
13 år4. februar 2011 kl. 09:43
Hold da op du er sej.......ja det med at veje sig dagligt er fint de første måneder.......jeg kan simpelt hen mærke det når der er sluppet en sjat. Calcit.
13 år4. februar 2011 kl. 10:22

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...