nu er det så blevet min tur til at have min egen tråd, har længe gået og overvejede det.
fra julen 2009 til julen 2010 tabte jeg mig 10 kg og har så tabt mig lidt mere og taget noget på igen, men nu vil jeg af med de sisdte 15 kg og gerne inden sommer, er træt af at føle mig son en strandet hval når man ligger der i sin bikini.
min nuværende vægt er 67,9 og mit mål er 52-55 alt efter hvad jeg sys om min krop når jeg begynder at komme der ned af.
jeg vil prøve at følge sådan en 1-månedskur som jeg faldt over på nettet og som er meget ala atkins med meget protein men med frugt og grønt og uden alt det fede fra atkins. og jeg har prøvet atkins før og kan egentligt godt li' det der med meget kød. :D så den gir jeg lige en chance.
startede igår og glæder mig til på tirsdag hvor jeg skal veje mig igen, har valgt at stille min vægt hos noget familie fordi jeg ikke kan styre det hvis den står her hjemme. hopper på flere gange om dagen og det er jo ikke sundt. :D
fra julen 2009 til julen 2010 tabte jeg mig 10 kg og har så tabt mig lidt mere og taget noget på igen, men nu vil jeg af med de sisdte 15 kg og gerne inden sommer, er træt af at føle mig son en strandet hval når man ligger der i sin bikini.
min nuværende vægt er 67,9 og mit mål er 52-55 alt efter hvad jeg sys om min krop når jeg begynder at komme der ned af.
jeg vil prøve at følge sådan en 1-månedskur som jeg faldt over på nettet og som er meget ala atkins med meget protein men med frugt og grønt og uden alt det fede fra atkins. og jeg har prøvet atkins før og kan egentligt godt li' det der med meget kød. :D
så den gir jeg lige en chance.
startede igår og glæder mig til på tirsdag hvor jeg skal veje mig igen, har valgt at stille min vægt hos noget familie fordi jeg ikke kan styre det hvis den står her hjemme. hopper på flere gange om dagen og det er jo ikke sundt. :D
go' dag til alle.